Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Romania are un parc auto tanar! In Italia sunt 35 de milioane de masini dintre care 13 milioane sunt Euro 0, 1 si 2!

Minstrul Dezvoltarii din Italia a declarat astazi ca Italia are o mare porblema cu masinile vechi extrem de poluante.

parc auto italia, 13 milioane rabla in italia, probleme masini vechi italia, romania vs italia masini, cazane pe roti italia, italieni carpaci auto, romania masini mai noi decat italia

In realitate, in timp ce politicienii din Romania si in special toti ministrii mediului critica vechimea parcului auto din Romania, uita sa mentioneze ca tari puternic industrializate din UE stau mult mai prost decat Romania.

Ministru Cingaloni se plange ca in Italia sunt 35 de milioane de masini dintre care 13 milioane sunt modele vechi care corespund normelor de poluare Euro 0, 1 si 2.

parc auto italia, 13 milioane rabla in italia, probleme masini vechi italia, romania vs italia masini, cazane pe roti italia, italieni carpaci auto, romania masini mai noi decat italia

In aceelasi timp in Romania parcul auto de la noi nu prea mai are masini pe strada Euro 0, 1 si 2 pentru ca in anii trecuti romanii au fost loviti de pliticienti cu taxa de prima inmatriculare si infama taxa de mediu! Ambele ilegale pentru care statul roman plateste si  astazi penalizari soferilor!

Asa ca pana cand nu vom inceta sa criticam romanul de rand si pana cand nu vom arata ca Romania este plina de cazane pe roti trebuie doar sa te uiti in Italia sa vezi cum merg zi de zi pe sosele epave tip Euro 0 sau Euro 1!!

La noi majoritatea modelelor Euro 0 si Euro 1 sunt masini de colectie introduse in Retromobil Club Roman!

parc auto italia, 13 milioane rabla in italia, probleme masini vechi italia, romania vs italia masini, cazane pe roti italia, italieni carpaci auto, romania masini mai noi decat italia

Si ca fapt divers,  recomandam politicientilor si celor de la Mediu sa mearga in Germania in zona de nord sa vada pe sosele masini “vintage” precum Golf 1 sau Astra A! Nu sa forteze electrizarea Romaniei fara sa tina cont de cele mai mic salarii si cea mai mica putere de cumparare din UE!

parc auto italia, 13 milioane rabla in italia, probleme masini vechi italia, romania vs italia masini, cazane pe roti italia, italieni carpaci auto, romania masini mai noi decat italia

Mai jos vezi o galerie foto Google Maps cu masinile italienilor pe sosele din Roma!

“Italy has about 35 million cars, of which 13 million are euro 0, euro 1 and euro 2. This package alone, one third of all cars, causes more pollution than all the others. Electric cars are needed. accessible to all” Minister of Ecological Transition Roberto Cingolani.

parc auto italia, 13 milioane rabla in italia, probleme masini vechi italia, romania vs italia masini, cazane pe roti italia, italieni carpaci auto, romania masini mai noi decat italia

s

 

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. O fi nu zic. Nu am acces la datele respective si nici la modul lor de realizare. Insa nu cred ca in tarile ce apar in acest articol ca fiind cu un parc mai imbatranit decat al nostru tari precum Finlanda Germania etc vezi vreo masina care sa lase un nor negru in urma ei , atat de negru ca daca te afli in spatele ei nu mai vezi prin nor masina respectiva. Nu cred ca se intampla vreodata ceea ce se intampla la noi zilnic, de cel putin zece ori sa te uiti pe o artera si sa vezi o zona ca afectata de fumul unui incendiu, cand de fapt pe acolo a trecut cu doua trei minute inainte o simpla masina. Nu cred ca in aceste tari te duci la ITP cu 50 de lei sau 100 in talon , eventual sambata duminica in atelierul cu program de lucru parca anume facut pentru a putea lucra si in afara orelor de program ale RAR. Nu cred ca in acele tari apar anunturi de vanzare ale vehicullelor in care una din dotari o reprezinta ,,anularea DPF fizic si din soft, dotare care chiar urca pretul masinii. Articolul acuza videoclipul PRO TV precum si intreaga Uniune de afirmatii false conform intereselor. Insa desi nu am datele oficiale , articolul nu numeste sursele acestor date ci doar afirma niste concluzii fara a afirma ce date a luat in considerare pentru a prezenta acele concluzii. Nu am fost in Germania dar am fost in Italia si nu am vazut deloc masini pline de…..fumuri. Din cate stiu TUV este o adevarata sperietoare , iar multi germani (in opinia mea formulata in urma unor istorisiri fara a vizualiza ce-i drept nici aici vreo statistica)isi vand masinile despre care stiu ca nu au sanse de a trece de examinare. De fapt si le distrug , la noi ajung doar cele nou noute (de trei patru ani conform articolului conduse doar de o bunicuta doar duminica pana la biserica sau piata

    • Asadar, nu e evident ca tot statul roman prin organele sale, iar aici ma refer strict la RAR, nu isi face deloc ori in cel mai bun caz pana la capat “treaba”?
      Este de vina masina veche sau inginerul ITP care vede fum negru si trece cu vederea (care de altfel poate exista din diverse motive, nu strict ca masina e veche. Poate de ex. proprietarul, “intelectual” de altfel, a decis sa anuleze filtrul de particule, doar fiindca poate, nu si fiindca ar fi fost necesar)?
      Sau RAR care ameninta candva ca va fi prezent pe sosele si ca va verifica aleatoriu orice vehicul pt nereguli, ulterior aplicand legea, iar pe strazi poate i-a vazut NASA, ca eu unul nu i-am vazut?
      Convingere personala: masina veche, nu inseamna rabla. Cum nici vreun om batran, nu inseamna obligatoriu ca e si senil (de ex. mari academicieni batrani).
      Da, factorul/procesul de constructie evolutiv nu poate fi eliminat, categoric ca masinile noi au acest avantaj evident.
      Dar a spune ca ce e vechi trebuie/merita eliminat, e ca si cum am spune ca si noi oamenii ar trebui aruncati in groapa dupa o anumita varsta.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente