Daca esti un sofer care vine pentru prima data in zona Bucuresti vei vedea cu ochii tai cum arata cea mai subdezvoltata capitala din Europa.
Si aici vorbim de o subdezvoltare la capitolul infrastrucutura pentru ca toate guvernele Romaniei incepand cu anul 1991 NU AU FACUT NIMIC PENTRU BUCURESTI.
Asa cum spuneam si in trecut, Capitala Romaniei a fost LASATA DE PARAGINA PREMEDITAT la capitolul sosele de acces si iesire pentru a stopa o dezvoltare durabila in timp.
O alta mare problema este faptul ca Ilfovul este stat in stat, si nu vrea sa devina o zona metropolitana Capitalei pentru ca atunci pierde complet din sursele financiare locale unde PNL-ul este cel mai important partid.
Si daca tot criticam nu putem uita de PSD care a reprezentatat pentru Romania singura formatiune politica care NU A DORIT DEZVOLTAREA ROMANIEI!
In prezent pe Centura Capitalei se lauda cativa de la PNL ca pasajul de la Mogosoaia este spre finalizare asemenea pasajului de la Domnesti, insa in realitate vorbim de proiecte incepute acum 5 ani si care se vor finaliza cel putin anul viitor.
Pe partea de Est vedem lucrari aproape OPRITE la pasajele de la Cernica, Popesti Leordeni si extrem de lente la Berceni, adica vom avea deschideri oficiale undeva in anul 2024 inainte de alegerile generale din Romania!
Nici macar fosta vedeta de la USRPLUS C Drula nu a reusit sa-i penalizeze pe cei de la DRPD Bucuresti care sunt incapabili sa asfalteze 10 km de centura la nivel european! Sau sa faca din BIDOANE doua sensuri giratorii in zona Magurele sau Jilava pentru fluidizarea traficului auto!
In rest, vom vedea mult laudata Autostrada A0 construita de catre turci functionala undeva peste 6 ani, lucrarile din zona de sud fiind extrem de lente in ciuda laudelor pe social media.
Actualul Ministru al Transporturilor devine o mare problema pentru PNL pentru ca, din momentul numirii sale nu a mers pe nici un santier din zona Bucuresti sa vada cum stau lucrarile! Si aceste santiere sunt doar la 7-10 km de sediul Ministerului Transporturilor!