Revenin cu seria de articole care arata de fapt care este situatia reala a mult laudatelor uleiuri auto Ravenol in Romania.
Aici incepem discutia cu un dialog chiar de pe pagina de Facebook a celor de la Ravenol unde un client a fost pur si simplu batjocorit de catre “baietii” de la Ravenol ca a incercat sa-i critice in ciuda faptului ca Facebook-ul este domeniul public!
Mai jos vedem si cateva pareri despre acest ulei chiar din partea celor care l-au utilizat si care au aratat ca masinilor lor au inceput sa consume ulei exagerat in comparatie cu Elf la exemplul cu Dacia Logan.
In final, atragem din nou atentia referitor la marketing-ul agresiv al celor care vand aceste uleiuri, respectiv in social media cat si pe OLX unde arata cele doua paharele cu uleiul vechi si cel nou atunci cand se schimba uleiul in cutia de viteze automata!
Acest gest este unul de marketing suprem, unde nestiutorii sunt vrajiti de cele doua paharele ( de paca uleiul nou nu se inegreste in doar cateva sute de km de utilizare?!?!) care trebuie sa-i arate de fapt cum arata in realitate diferenta.
Plus ca uleiul nu se schimba in cutie cu celebrul aparat bagat pe gat de producatorul uleiului in Romania! Uleiul in cutie se schimba partial doar gravitational, sau total gravitational cand cutia a fost demembrata complet!
Sfatul nostru este SA NU PUNETI IN CUTIA DE VITEZE uleiul care nu este recomandat de catre fabricanul cutiei! Adica pui ulei ZF GETRIEBE LifeGuardFluid in cutia ZF8 sau 8HP, pui ulei Aisin in cutia EAT8 Aisin sau ulei Mercedes in cutia Mercedes!
Pur si simplu doar asa se mentine fiabilitatea componentelor transmisiei in timp!
Si ca fapt divers, nu spunem nimeni nimic despre faptul ca Ravenol nu are o rafinarie de produse petroliere proprie sau ca uleiul vandut pe piata din Germania are mari sanse sa fie complet diferit fata de cel din Romania!