RAR ramane un etalon al coruptiei si al incompetenti atunci cand ne uitam la marile institutii ale statului in 2021.
Si spunem asta, pentru ca in fiecare zi pe soselele tarii circula in medie peste 7 milioane de masini dintre care cateve milioane polueaza conform normelor NON-EURO chiar daca ele sunt trecute in carte ca fiind Euro 5 sau Euro 6.
Principalul motiv pentru care aceasta tragedie are loc zi de zi in Romania este coruptia din RAR care permite tuturor statiilor ITP sa treaca toate cazanele diesel sau pe benzina care au DPF-ul scos sau chiar fara catalizatoar!
In prezent conducerea RAR a primit un nou sef, respectiv Alina Nita care se pare ca lucreaza in RAR de mai bine de 7 ani asa cum se lauda dansa pe site-ul institutiei: “ Doamna Alina Niță este de astăzi noul director general al RAR. Alina Niță este în echipa Registrului Auto Român de 7 ani, iar în ultimii doi a fost director economic.”
Avem increderea ca poate acum Nita Alina va face ceva cu aceasta coruptie institutionalizata in toate sucursalele RAR din Romania, adica sa nu mai vedem pe sosele cazane Euro 6 cu sute de mii de km fara DPF care polueaza in realitate mai mult decat un vechi ARO 244 cu motor Brasov!
Pe parcursul anului 2021 au desfășurat activitate de ITP în România 2.440 de stații ITP autorizate.
Si tot pe aceasta cale, recomandam Doamnei Nita sa mai scoata din parcul rece celebrele laboratoare mobile RAR chiar si la ore de varf pentru a verifica masinile cu probleme! Lasati raziile penibile de sambata noaptea care vizeaza tinerii cu evacuari modificare!