Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Politicienii din Germania au intrat in panica pentru ca normele de CO2 pentru flote din 2025 vor inchide intreaga industrie auto europeana

Putini cunosc faptul ca incepand cu acest an toti producatorii de automobile din Europa trebuie sa faca fata noilor norme de 93 gCO2 pe flota, adica la sfarsitul anului acestia trebuie sa vanda doar masini cu mai putin de 93 grame de CO2 astfel vor scoate bani din buzunar.

normele de CO2 pentru flote

O solutie putin realista este fortarea vanzarii de masini electrice care au CO2 zero, insa specialistii spun ca in realitate o masina electrica are emisii de CO2 mult mai mari fata de un diesel Euro 6 pentru ca procesul de productie si de reciclare al sau este extrem de poluant.

Singura solutie este un hybrid de clindree mica sau masini PHEV care au pe hartie un CO2 extrem de mic, insa care in realitate au emisii mult mai mari decat cele ale unei masini diesel moderne pentru ca au un consum mare de benzina cand bateria de capacitate mica nu mai are energie.

normele de CO2 pentru flote

Unul dintre marii perdanti este Dacia care avea in gama acum 15 ani un Logan 1.5 dCI capabil sa corespunda normelor in vigoare, adica avea emisii de CO2 mai mici de 71 grame, insa Dacia si Renault au decis sa renunte la motorul diesel in masa!

normele de CO2 pentru flote

In realitate vor vedea dealerii cu sute de masini noi cu motoare termice in parcare pe care nu le vor putea vinde, insa care te vor forta sa-ti cumperi o electrica pe care nu o doresti!

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. electrificare totala = tembelizare totala. este chiar contrar principiilor unei piete libere. daca nu este cerere, pretul scade sau chiar produsul dispare. de cativa ani le zic prin saloanele auto ca un EV nu va face fata solicitarilor unor intreprinzatori. daca dupa 200-300 km EV -ul trebuie pus din nou la incarcat, ce face cu echipa de lucru patronul? ii plateste degeaba, mai cumpara inca un EV sau revine la Diesel? varianta cu oferta pentru doua EV la pret de una era o posibila solutie, doar s-a dorit acum 20-30 de ani ca un EV sa fie simplu, ieftin, usor de intretinut si mai ales sa aiba incarcare rapida, tarif mic la energie si locuri multimple de incarcare. niciuna din ultimile deziderate nu este posibil in acest moment.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente