Se pare ca vechea Alianta Renault-Dacia-Nissan-Mitsubishi este istorie pentru ca francezii de la Renault se chinuie sa-si intregeasca gama de masini electrice chiar daca ani buni de zile au fost numarul 1 in Europa cu ZOE si Twingo ZE.
VIITORUL SUNA RAU PENTRU RENAULT!
Si o spunem fara menajamente pentru ca vedeta Renault ZOE iese din productie pentru ca era prea ieftina , in locul sau urmand sa apara un Renault 5 ZE cu un pret mult mai mare pentru ca marca sa afiseze un profit superior.
Aceeasi situatie se regaseste si la noul Megane E-Tech care in versiunea cu bateria de 60 kwh ajunge sa fie vanduta in Romania cu peste 51.000 euro, pret de Tesla Model 3 care este mult mai puternic, mult mai rapid si care are o autonomie mult mai mare.
Plus ca acum, in Franta modelele Renault trebuie sa faca fata si a celor de la Opel care sunt coordonate si realizate tot de catre Peugeot si Citroen!
STELLANTIS ARUNCA IN LUPTA NOI MASINI EV MULT SUPERIORE CELOR DE LA RENAULT
Si pentru a intelege mai bine cum este previozionat viitorul trebuie sa ne uitam putin pe planul de electrificare Stellantis, adica si pentru cel al modelelor Peugeot, Opel si Citroen in Europa si vedem ca noile platforme sunt cu adevarat revolutionare.
STLA Mediul si STLA Large au capacitatea de a permite cu doua motoare electrice o automomie de 800 km cu o singura alimentare, solutie tehnica imposibil de atins de Renault fara ajutorul celor de la Nissan.
Gama de acumulatori de la Peugeot si Citroen vor ajunge de la 70 la 300 de km/h, adica vom vedea cum masinile acestea vor atinge o autonomie extrem de mare daca sunt montate pe o caroserie cu o greutate decenta.
SI DACA NU CREZI VEZI CE ZICE PEUGEOT DESPRE NOILE MASINI ELECTRICE:
Our industry-leading performances include:
- Over 800 km (500 miles) of range
- Best-in-segment efficiency in energy demand for all four platforms
- Best-in-class efficiency per kilometer traveled – under 12.0 kWh/100 km (U.S. market: 4.3 miles per kWh)
- Acceleration from 0 to 100 km/h (0-62 mph) in as low as 2 seconds
- Class-leading fast charging of 32 km (20 miles) per minute
- Best-in-class energy storage efficiency with energy density reaching almost 60 kWh per meter
Si daca nu stiai cate marci sunt in grupul Stellantis vezi mai jos:
De asemenea vezi aici de ce Nissan nu mai vrea sa fie partener cu Renault!