Pentru ca moldovenii sunt vitezomani/sinucigasi Drula urmeaza sa reduca viteza de depalasare pe DN2 E85 Bucuresti-Suceava

Articole Interesante

Au trecut mai bine de doua decenii in care moldovenii au aratat lumii ca soseaua DN2 poate sa fie fara probleme una dintre cele mai mortale sosele din intreaga Europa!

Si asta se datoreaza unor mini lente din CNAIR care au ales sa construitasca aceasta sosea cu 1 singura bana pe sens insa si o banda de urgenta la fel de lata ca banda de rulare.

catlain drula dn2, accidente morale dn2 2021, moldoveni vitezomani dn2, radar pistol dn2 2021, probleme politie dn2 radar, lipsa radare fixe dn1, 1+2 pe dn2, miscorare benzi dn2 , accidente mortale dn 2 buzau urziceni iarsi

Rezultatul este a soferii lenti merg ilegal pe banda de urgenta, in timp ce vitezomanii tip sinucigasi merg extrem de rapid pe banda normala de rulare.

Sunt persoane care spun ca pe distanta Bucuresti Iasi de mai bine de 400 km au o medie de peste 100 dekm/h, adica in sate merg sub 100 de km/h insa in afara lor pot atinge fara probleme si 200 de km/h.

Principalii vinovati pe langa CNAIR sunt si cei de la Politia Rutiera care in 20 de ani de DN2 latit nu au fost in stare sa implementez un sistem de radare fixe care sa calculeze media vitezei intre doua puncte pentru soferii vitezomani! Sau sa iasa in trafic cu noile radare tip pistol aleatoriu fara ca pe Waze sa fie data alarma!

catlain drula dn2, accidente morale dn2 2021, moldoveni vitezomani dn2, radar pistol dn2 2021, probleme politie dn2 radar, lipsa radare fixe dn1, 1+2 pe dn2, miscorare benzi dn2 , accidente mortale dn 2 buzau urziceni iarsi

CE ZICE CATALIN DRULA DE LA GUVERNUL ROMANIEI:

Un drum 2+1 are capacitatea MAI MICĂ decât un drum ca DN2 care, deși în acte este 1+1, este folosit în realitate în regim (de infarct) 2+2. Deci va trebui toți să acceptăm că în anumite ore de vârf vor fi întârzieri (ambuteiaje) acolo unde nu sunt în prezent.

Dar câștigăm siguranță și vieți salvate. Și asta numai până când e gata A7 care ne va scăpa definitiv de acest coșmar. Conversia DN2 în 2+1 trebuie făcută ca la carte și cu cap și atenții la detalii: am cerut companiei de drumuri să elaboreze un normativ inspirat din modelul suedez.

catlain drula dn2, accidente morale dn2 2021, moldoveni vitezomani dn2, radar pistol dn2 2021, probleme politie dn2 radar, lipsa radare fixe dn1, 1+2 pe dn2, miscorare benzi dn2 , accidente mortale dn 2 buzau urziceni iarsi

Asta înseamnă, printre altele, separator median între sensuri care să prevină intrarea pe contrasens (și accidentele frontale), benzi ușor mai înguste pe sensul cu 2 benzi pentru a lăsa o bandă mai lată pe sensul cu 1 bandă (astfel ca în caz de avarie, un vehicul rămas în pană să poată fi ocolit), zone de tranziție de la 2+1 la 1+2 corect semnalizate și trasate, integrarea intersecțiilor la nivel (cu viraje la stânga) de pe DN2 în zonele de tranziție”, spune Cătălin Drulă.

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente