Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Penibil! Romania este singura tara complet inapoiata din UE la capitolul infrastructura rutiera!

Cand te uiti pe graficul constructiei de autostrazi din Romania in ultimii 15 ani vezi fara doar si poate faptul ca aceasta tara este complet impotenta la capitol constructii de autostrazi.

sosele romania 2022, centura a0 bucuresti 2022, lucari autostrazi 2022, grindeanu psd autostrazi 2022, incompetenti cnair, autolatest

Tari foste comuniste precum Bulgaria, Polonia, Ungaria sau chiar si Serbia ( care nici macar nu este in UE!) au reusit in ultimele doua decenii sa treaca de la capitolul tara “agrara”, adica tari cu sosele preponderent cu o singura banda pe sens, la tari cu infrastructura cel putin la nivelul din SUA din anii 50!

Este incredibil sa vedem cum Romania nu reuseste sa construiasca decat 30 de km de autostrada anual, in timp ce vecinii au reusit sa traverseze de zeci de ori Dunarea cu autostrazi de ultima generatie si noi NU SUNTEM IN STARE sa facem banala Centura a Capitalei in CAMP FARA NICI UN OBSTACOL!

sosele romania 2022, centura a0 bucuresti 2022, lucari autostrazi 2022, grindeanu psd autostrazi 2022, incompetenti cnair, autolatest

Speram ca actualul Ministru al Transporturilor S. Grindeanu de la PSD sa ne contrazica cu santiere reale cu sanse de finalizare in urmatorii doi ani!

Si daca tot se intreaba multi olteni sau moldoveni de ce nu au autostrazi, trebuie mai bine sa se uite la Capitala Romaniei care inca nu are o centura ocolitoare ( aia care exista este o poteca realizata pe vremea lui A. I. Cuza!), sau ca Bucurestiul care este cel mai important punct economic al Romaniei inca nu este conectat cu Sibiul…..respectiv cu restul Europei de Vest din care facem parte pe hartie!

sosele romania 2022, centura a0 bucuresti 2022, lucari autostrazi 2022, grindeanu psd autostrazi 2022, incompetenti cnair, autolatest

CE PREVIZIUNI AVEM IN 2022?

In anul 2021 s-au deschis numai doua segmente de autostrada in Romania, ambele in trimestrul IV al anului. In luna noiembrie s-a deschis, in sfarsit, lotul 2 al Autostrazii Sebes-Turda (Paraul Iovului – Aiud) cu o lungime de 24,3km.

Impreuna cu acesta s-au deschis si 1,5km din lotul 1 care nu puteau fi deschisi in absenta lotului 2. Autostrada A10 a fost, astfel, finalizata pe traseul integral la sfarsitul anului 2021, la opt ani distanta de la licitatia lansata in 2013.

ORBITALBucuresti, drumuri , radiale A0 CenturaBucurestiului, infrastructura , infrastructuraRomania ,modernizare , dezvoltare Bucuresti Ilfov , RegiuneaBucurestiIlfov, DezvoltamRomania, probleme radiale bucuresti, termen finalizare 2026, radiale orbitale cu probleme, cine plateste radialelel orbitalele?

In decembrie 2021 s-a deschis si un mic segment pe autostrada A3: Lotul 1 al traseului Targu Mures – Ogra (Targu Mures – Ungheni) cu o lungime de 4,5km.

Si tot ca victorie trebuie spus ca CNSC a respins pe 8 decembrie contestația grecilor de la Aktor, nemulțumiți că nu au fost selectați pe lista scurtă a celor șase candidați invitați să depună mai departe oferte pentru construcția secțiunii tunelurilor din Autostrada Lugoj – Deva.

electrficare auto romania, parc auto romania 2022, masini hibrid, probleme dacia spring, proble infrastructura cnair 2022, autolatest

Si pentru incompetentii de la Transporturi si de la CNAIR vezi cum se merge pe Centura de la Sofia facuta 100% pe fonduri europene:

Si tot pentru incompetentii de la Transporturi si de la CNAIR vezi cum se merge pe Centura de la Budapesta denmita M0 si construita tot cu bani de la Uniunea Europeana:

Sau cum se merge pe Centura de la Varsovia construita 100%  tot cu bani de la Uniunea Europeana:

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente