Toate bune si frumoase insa aproape nimeni nu sesizeaza faptul ca Opel se afla intr-o pozitie economica precara pe pietele din Europa.
De vina pentru aceasta situatie este managementul General Motors si automat de disparitia marcii de volum Chevrolet din Europa.
Pentru a mai da o sansa masinii Opel a decis ca este timpul ca mai realizeze un amplu facelift masinii construite impreuna cu Fiat.
Noua parte frontala ascunde o platforma tehnica invechita, masina fiind lansata oficial pe piata in anul 2006, an in care a fost prezentat si modelul fratior Fiat Grande Punto.
Acesta din urma este construit inca in Italia si se numeste acum Punto evo, iar Opel contina productia lui Corsa 2015 in uzina din Polonia pentru reducerea costurilor de productie.
In reste totul este aproape la fel, respectiv o gama de motorizari cunoscuta, o plansa de bord putin modificata si de un tren de rulare identic.
Fata de modelele concurente care au ajuns la generatii noi precum Peugeot 208 sau Renaul Clio, masina celor de la Opel se vede deja invechita. Mai mult decat atat nu trebuie sa uitam faptul ca aceasta a fost costruita impreuna cu italienii de la Fiat, constructor recunoscut pentru masinile lor cu o fiabilitate precara.
Acest ultim mare facelift al lui Corsa 2006 trebuie sa aduca automat si un pret de achizitie usor superior, detaliu care reprezinta o mare problema dealerilor Opel.