NISSAN SCHIMBA TACTICA
Fanii Ford vor spune ca Ranger este cel mai bun, fanii Isuzu vor alege D-Max iar cei de la Toyota sunt consistenti cand vine vorba de modelul Hilux. Tinand cont de aceste pareri subiective am ales sa analizam in detaliu unul dintre cele mai iubite masini pick-up din Europa.
Numele sau este acum NP300, insa toata lumea stie acest model drept Navara, singurul pick-up construit in Europa.
Noua generatie a japonezilor este o masina revolutionara pentru ca este pentru prima data cand un specialist 4×4 schimba intreaga punte spate a unei masini din gama pick-up pentru a face aceasta masina mai stabila si mult mai confortabila.
Acum fanii Nissan Navara primesc in premiera o noua punte spate care are arcurile lamelare ( IN FOI) inlocuite cu arcuri elicoidale tipice unei masini din gama SUV.
TEHNICA NOUA CARE OFERA AVANTAJE SUPRINZATOARE
Noile arcuri elicoidale sunt concepute a functiona fara probleme atat cand masina este in sarcina cat si in mediul off road agresiv unde acest tip de arcuri este mult mai eficient decat unele lamelare pentru ca ofera o cursa mai mare a puntii spate.
Acest sistem permite masinii sa benefecieze se noi bare stabilizatoare care sunt cuplate la noi bucse stabilizatoare si un nou cadru punte care ofera in premiera cea mai buna suspensie spate a unei masini pick-up vandute in Europa.
Feeling-ul lui Navara NP300 pe sosea este asemanator cu ce al unui SUV premium, adica oarecum greoi insa mult mai exact daca masina era echipata cu o punte spate clasica gasite pe modelele concurente.
Confortul oferit de aceasta noua punte permite celor de la Nissan sa recomande aceasta generatie de Navara drept cea mai dinamica si confortabila masina din clasa sa.
MOTOR 2.3 dCI TWINTURBO si CUTIE AISIN 7 TREPTE
Alte doua motive pentru care Navara NP300 este una dintre cele mai bune masini din aceasta clasa sunt motorizarea diesel Renault din gama 2.3 dCI de 190 CP si transmisia automata premium Aisin cu 7 trepte.
Motorul este dublusupraalimentat si ofera pe langa un moment motor de peste 450 Nm si un consum mediu extrem de mic pentru o masina din aceasta clasa.
Transmisia automata primeste la randul sau note maxime pentru simplu fapt ca este aceeasi transmisie care se regaseste pe masinile premium Nissan si Infiniti, transmisia fiind dezvoltata pentru a face fata unui moment motor de peste 700 Nm si 400 de CP.
Aceasta schimba viteze extrem de rafinat asemenea unei transmisii Mercedes 7G Tronic sau ZF8, iar fiabilitatea sa este clar superioara celor fabricate in Germania.
DE CE PUTEM ALEGE NOUA NAVARA NP300?