Conform ultimelor date din Marea Britanie numarul masinilor cu probleme considerate NOI a crescut in ultimii ani.
De fapt ITP-ul lor se numeste MOT si se face anual cand masina este veche, insa cand aceasta este in primii trei ani din momentul constructiei nu are nevoie de aceasta verificare.
Chiar si asa, in UK specialistii au descoperit ca rata masinilor NOI ( cu maxim 3 ani) cu probleme tehnice este din ce in ce mai mare, adica o masina nou produsa in 2019 sau 2020 este mult mai slaba calitiv in comparatie cu una produsa in 2010!
Rata problemelor la masinile realtiv noi este un trend normal in intreaga industrie din Europa unde calitatea de fabricatie a masinilor si calitatea materialelor din care acestea sunt construite este din ce in ce mai slaba.
Specialistii spun ca marii constructori de axeaza pe cat mai multe sisteme electronice precum celebrele LCD-uri de la interior in detrimentul materialelor din plastic din care este realizat interiorul sau piesele componente care acum au o perioada de viata mult mai mica decat in urma cu 10 ani.