Pentru a vedea cum se comporta acestea pe zapda germanii de la AutoBild au testat cele mai noi aparitii in acest segment si au parcurs o distanta apreciabila in zonele muntoase.
Rezultatul este unul socant pentru ca toate masinile de fata au prezentat marea problema a unei autonomii reale foarte mici atunci cand temperatura scade sub zero grade.
Modelele in cauza sunt Testa S versiunea europeana, Renault Zoe, Mitsubishi i-MiEV, BMW i3 si Nissan Leaf.
Conform testului de fata Renault Zoe are o autonomie oficiala de 195 km cu acumulatorii incarcati in schimb in viata reala aceasta nu a depasit 59 de km.
Mitsubishi i-MIEV si BMW i3 au conform producatorului o autonomie de 150-160 km in schimb in realitate acestea nu sunt capabile sa mearga mai mult de 61 de km.
Cel mai bun performer este americanul Testa S care a reusit sa parcurga 207 km cu acumulatorii incarcati, insa fata de ceea ce spune producatorul ( maxim 500 de km) chiar si acesta se vede ingenuncheat de sezonul rece.