Spunem aceasta pentru ca putini stiu ca de fapt romanii iubesc masinile mult prea mult pentru a renunta la acest mijloc de transport.
Daca Ciolos si ciolosenii sai vor sa testeze pe poporul roman o noua taxa de mediu pentru achizitia sau detinerea unei masini lucrurile nu vor sta bine pentru ei.
Romanii sunt mari iubitori de automobile, acestia putand sa fie comparati doar cu germanii care sunt favorizati inca din prima zi de viata pentru a avea o masina.
Acolo in Germania taxele sunt extrem de mici, nu se platesc taxe pentru drumuri si limita de viteza pe anumite sosele este nelimitata. Cand au fost contrazisi de catre Comisia Europana, ei au raspuns ca pentru Germania automobilul este precum pizza pentru italieni sau branzeturile pentru francezi.
Noi aici in Balcani suntem cam singura natie impreuna cu Albania care apreciaza asemenea germanilor “regele automobilul”, iar cine se pune cu noi in limitarea achizitiei sau detinerii sale este injurata pana la moarte.
Sa pui Romaniei o noua taxa de mediu pentru automobile este precum am creste pretul litrului de bere pana la 30 lei sau al unui pachet de tigari la 50 lei.
Acest tip de reglementare nu poate duce decat la noi proteste in strada pentru ca soferul roman are oricum cele mai mari taxe auto din lume daca ne gandim la nivelul de trai real.
Benzina si motorina costa cat in Germania, insa pentru un S500 de la Mercedes care consuma 18-20 de litri de benzina germanul plateste in medie anual doar 400 euro, in timp ce un roman cu aceeasi masina trebuie sa plateasca pe langa un impozit de peste 2.000 euro si o INFAMA taxa de mediu.
SFATURILE AUTOLATEST
Bai baieti din Guvern de ce sa nu lasi romanul sa conduca un Mercedes Clasa S mai vechi care oricum este de 100 ori mai sigur decat orice alta masina noua sub 10.000 euro. Nu este suficient ca tu STATUL incasezi accize din pretul benzinei, iar o masina de acest gen consuma cam de 3 ori mai mult decat un Logan nou.
Cat despre mediul inconjurator sa nu uitam ca Mercedes Clasa S avea norma de poluare Euro 5 si Euro 6 inca de acum 6 ani, deci o masina second hand premium are emisii de noxe reale cam cat are o masina noua low-cost.
Daca veti opta pentru o noua TAXA DE POLUARE 2017 atunci noi cei de la Autolatest recomandam tuturor celor care iubesc masinile sa mearga cu numere de Bulgaria pentru ca doar atunci toate taxele se duc direct statului vecin si Romania pierde complet.
Si pentru cei care doresc aceasta taxa cu scopul de a proteja industria auto actuala trebuie sa tinem cont de faptul ca CINE VREA O MASINA NOUA VA MERGE PE UNA NOUA indiferent de faptul ca exista mii de modele second hand.
Da militam si pentru masinile electrice care sunt realmente singura solutie in marile orase, insa tot aici discount-ul oferit de catre stat trebuie sa fie mult mai mare decat cel din prezent! ( vezi cat ofera statul fancez pentru achizitia unei masini electrice sau hibird).
Si daca toti suntem suparati de existenta RABLELOR gasite pe sosele trebuie doar ca Guvernul sa RESTRUCTUREZE REGISTRUL AUTO ROMAN pentru ca doar atunci ITP-ul este trecut pe bune de catre toata lumea! Daca nu stiti cum sa restructurati RAR-ul vezi si cere ajutorul celor de la TUV sau Dekra Germania care punem pariu ca vor ajuta Romania GRATUIT!
Cereti ajutorul celor din Comunitate fara rusine pentru ca nu este ceva de neconceput, iar taxa de mediu anulata!
Mai jos vezi ce se intampla la capitolu siguranta atunci cand o masina SECOND HAND premium este pusa fata in fata cu una noua din clasa mica….aici citim ieftina si “ideala” pentru un popor sarac precum Romania!