Acesta vine sa completeze o gama de utilitare deosebit de apreciate de clientii din Romania care prefera sa achizitioneze o autoutilitara italiane de ultima generatie in detrimentul unora de origine germana scumpe la achizitie si intretinere.
Noul EcoDaily reprezinta in acest moment pe acest segment de autoutilitare cel mai avansat vehicul destinat transportului pe distante mici si medii deoarece Iveco a implementat in premiera pe acest model noile motorizari Euro 5 si a capacitatii de a transporta marfa in segmentul de 7 tone.
Mai mult decat atat, Iveco EcoDaily este prima utilitara de serie care poate sa fie comandata in premiera cu un sistem de propulsie 100% electric.
Cei care iubesc GPL-ul pot sa fie bucurosi deparece EcoDaily poate sa fie achizitionat si in versiune CNG.
Cea mai mare noutate a masinii recent lansate in Europa este versiunea hibrida care utilizeaza in premiera mondiala un propulsor diesel si unul electric.
Din punct de vedere economic Iveco a reusit anul trecut sa comercializeze in Romania 1.500 de unitati, iar previziunile pentru anul in curs prezinta o evolutie asemanatoare prin introducerea noului EcoDaily.
Conform oficialilor numarul de unitati estimate a se comercializa in anul 2010 ar putea sa fie mai mari cu pana la 5 % fata de anul precedent.
Pretul unui nou EcoDaily este mai mare cu pana la 1.5% fata de generatie precedenta, detaliu care contribuie ca si pana acum la o buna pozitionare a masinii in segment.
Motor
Noul Iveco Ecodaily vine sa ofere clientilor in premiera pentru piata din Romania noi variante de motorizari atat diesel cat si pe benzina. Ca si pana acum cel mai apreciat motor pentru transportul urban este venerabilul 2.4 diesel care are acum si o versiune de putere de 136 CP. Cei care merg mai mult in afara orasului pot opta pentru diesel-ul mai mare de trei litri si 170 CP. Acesta dispune de o distributie pe lant (revizia la 30.000 km) si un moment motor optim de 400 Nm disponibili incepand cu o turatie de 1.250 rpm.
Transmisie
Noul EcoDaily poate sa fie echipat atat cu o transmisie manuala cu 5 rapoarte pentru motoarele mai mici de 2.4 litri, cat si cu una manuala cu 6 rapoarte pentru diesel-l de trei litri. Optional Iveco ofera pentru acest tip de utilitara si o transmisie integrala permanenta.
Dotari
Noul EcoDaily este prima masina din acest segment din Romania care vine echipat standard cu sistemul de stabilitate ESP. Optional clientii pot alege din lista de dotari o multime de elemente printre care amintim sistemul de navigatie si Fleet Management System.