Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Interviurile Autolatest- Raluca Balan Brand Director Nissan Romania

AUTOLOATEST: Cum se prezinta marca Nissan in fata clientilor romani pentru anul in curs?

RALUCA BALAN: Prestigiosul organism Interbrands a numit marca Nissan in top 100 al anului 2012 cu calificativul “top raiser”, si asta pentru ca in ciuda scaderii pietei europene a reusit sa aiba cel mai mare progres al cotei de piata in Europa.

Ei bine si in Romania Nissan este pe o tendinta de crestere de la an la an a cotei de piata, tendinta pe care o vedem si in acest an, in ciuda contextului dificil de pe piata auto, cauzat de blocarea sau amanarea intentiilor de cumparare atat a agentilor economici, cat indeosebi a persoanelor fizice.

AL -Care sunt noutatile Nissan Romania atat din punct de vedere al produselor auto cat si al faclilitatilor financiare oferite clientilor de la noi?

RB -Pentru 2013 luptam contra crizei reinnoind gama de masini de oras de la Nissan, cele mai accesibile ca prêt. Astfel, vom avea parte in acest an de noul NOTE : o masina moderna pentru traseele de zi cu zi, care isi va educa soferul sa conduca preventiv prin multitudinea tehnologiilor inglobate in sistemul Nissan Safety Shield : avertizare vehicule/motociclete in punctul mort, avertizare de incalcare a liniei de marcaj, detectarea fiintelor/obiectelor in miscare la mersul in marsarier.

Totodata, Micra imbraca haine noi, readucand in atentie celebra Atitudine care a transformat-o in best seller pe atatea piete.Pentru Qashqai si Juke am regandit in acest an avantaje care sa faca minima povara finantarii lunare a unui vehicul Nissan.

Astfel, printr-o finantare de tip Nissan Mobility, dezvoltata impreuna cu partenerul nostru RCI Leasing Romania, rata la Nissan Qashqai poate sa scada pana la doar 104 Euro pe luna fara TVA, in conditiile unui avans de 30% si a garantarii din partea noastra, a importatorului, a preluarii acelui vehicul peste 3 ani pentru 50% din valoarea de lista. 

Alaturi de aceasta mentinem produsul nostru vedeta de finantare cu 0% dobanda pentru 36 luni, care da, este chiar 0% !

AL- Ce parere aveti despre taxa auto? Ce rol ar trebui sa aiba ea?

RB- As indrazni sa spun ca lipsa taxei auto (suspendata in cursul lui 2012 si la inceputul lui 2013) a facut mai mult rau decat existenta ei, si aceasta pentru ca a lasat usa deschisa importurilor de autoturisme de ocazie fara vreo constrangere asupra vechimii lor, si in consecinta asupra poluarii pe care utilizarea lor o genereaza. Rolul taxei auto este asadar de a influenta diminuarea varstei medii a parcului auto din Romania, in complementul programului Remat care elimina extremele (masinile cele mai vechi).  

AL- Este noul Nissan Note 2013 un produs destinat si Romaniei?

RB– Absolut, noul Note este nu numai destinat, ci chiar adaptat pentru piata din Romania : este o masina proiectata in Europa, produsa in Europa , pentru europeni. Sunt convinsa ca romanii vor aprecia atat designul masinii, cat si multitudinea de echipamente si motorizarile performante. Fara sa mai mentionez ca poate fi utilizata atat in drumuri scurte de oras, cat si ca masina de familie, prin prisma spatiului interior generos.

AL- Cum se prezinta situatia generala a vanzarilor marcii in Romania? A fost schimbat statusul dealerilor Nissan in comparatie cu anii trecuti?

RB- Piata auto continua sa scada, deci comparand vanzarile acestui an cu cele ale anului trecut…nu se poate sa iesim pe plus. Singura satisfactie a acestor zile vine din cat reprezinta Nissan pe piata, pentru ca, dupa cum spuneam, progresam de la an la an. 

Consider ca am trecut de pragul critic ce ne incadra in « marca de nisa », si asta le-a permis dealerilor din reteaua noastra sa poata rezista acestor vremuri dificile. Reteaua noastra a inteles ca ziua de maine si noii clienti se castiga doar daca tinem aproape clientii de ieri si de astazi, iar asta se poate face doar printr-o calitate deosebita a lucrarilor si o relatie interumana sincera si deschisa.

AL- Ce previziuni de vanzari are anul in curs, si care este modelul cu cel mai mare impact pentru aceasta piata?

RB- Previziunea noastra este de a mentine acelasi nivel de vanzari ca cel al anului precedent , previziune bazata pe o scadere minora a pietei. Strategia noastra se bazeaza o data pe continuarea povestilor de succes numite Qashqai, respectiv Juke, cat si pe dezvoltarea vanzarilor utilitarei noastre cu capabilitati 4×4, Navara.

AL- Va aduce Nissan si in Romania modelele utilitare Primastar, Evalia sau gama NV400?

RB– Introducerea unui nou model pe piata trebuie justificata printr-un volum minim de vanzari care sa aduca atingerea pragului de rentabilitate. In plus, o parte dintre modelele citate sunt construite in comun cu partenerul nostru de alianta, Renault, care are deja dezvoltata o retea specializata in vanzarea de vehicule utilitare. 

AL- Care sunt ofertele de moment ale Nissan Romania?

RB- Oferta noastra curenta este adaptata contextului de piata, in care cvasi-totalitatea clietelei este reprezentanta de agentii economici. 

O companie nu blocheaza cash in mijloacele de productie, asadar am modelat ofertele noastre pentru a oferi finantari cat mai avantajoase : fie 0% dobanda pentru o perioada de 3 ani, cu avans incepand de la 15%, fie produsul nostru inovator Mobility, in care garantam preluarea dupa 3 ani a vehiculului finantat cu pana la 50% din valoarea sa de lista, reducand astfel drastic rata lunara aferenta utilizarii unui vehicul Nissan.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente