Noua masina urmeaza sa apara in Romania incepand cu aceasta iarna, iar schimbarile cele mai importante nu se regasesc doar la capitolul design exterior.
Cea mai importanta noutate este schimbarea plansei de bord care are acum sistem de navigatie MediaNav, cruise control si comenzile pentru geamurile electrice montate pe portiera soferului.
Indicatoarele noului Duster sunt aceeleasi care echipeaza si modelul Renault Fluence 2013.
Motorizare noua pe benzina TCE 2014
Noul motor 1.2 TCe de 125 CP este un propulsor cu 4 cilindri in linie si injectie directa. El dezvolta 90% din cuplul maxim inca de la 1.500 rotatii pe minut. Distributia este pe lant si este garantata pe viata, nu necesita intretinere. Acest motor este cuplat la o cutie de viteze manuala cu 6 trepte.
Motorul 1.6 16v 105 CP este in continuare disponibil atat pentru versiunile 4×2 cat si 4×4 iar, in anumite tari, si in versiunea cu GPL, care asigura un cost de utilizare scazut.
Pentru cei care prefera motorizarile diesel, sunt disponibile doua versiuni: 1.5 dCi 90 CP si 1.5 dCi 110 CP (la fel ca pana acum).
Duster a capatat functia Eco Mode si indicator de schimbare a vitezelor (Gear Shift Indicator/GSI): un echipament util pentru cei care sunt atenti la consumul de carburant.
Functia Eco Mode ii permite soferului sa adopte, daca doreste, un stil de condus care sa diminueze consumul de carburant.
Transmisia integrala a ramas aceeasi care echipeaza de ani buni de zile modelele Nissan X-Trail si Qashqai, o transmisie 4×4 nepermanenta care are o fiabilitate recunoscuta pe piata.
In Romania noua masina va avea un pret de achizitie identic cu cel al masinii comercializate si pana in prezent.