Cele 21.732 unităţi vândute reprezentând cu 69,2% mai mult faţă de anul 2006, i-au asigurat mărcii Ford o cotă de 9,33% din piaţa autovehiculelor de import – cu 1,17% mai mare faţă de anul trecut şi cu peste 20% peste media pieţei auto. Astfel, Romcar a reuşit să mai câştige un loc în ierarhia importatorilor auto plasându-se – la finele lui 2007- pe locul 4.
O creştere importantă a fost realizată şi în ceea ce priveşte calitatea reprezentării mărcii prin consolidarea reţelei de distribuitori şi reparatori autorizaţi. Dezvoltarea reţelei, obiectiv important şi în 2008 Extinderea reţelei şi întarirea relaţiei cu partenerii existenţi continuă să fie un obiectiv important pentru Ford şi în 2008.
Cu un total de 45 de locaţii, Ford va fi prezent în marea majoritate a judeţelor ţării, ajungând astfel mai aproape de clienţii săi şi răspunzând în timp real exigenţelor acestora. În acest an sunt programate investiţii de peste 30 de milioane de euro în cele 15 noi complexuri integrate (showroom şi service).