Acest lucru nu inseamna ca masina nu se ridica la nivelul modelului lansat in urma cu ani buni, insa conform strategiei de produse Renault pentru a avea sanse mai mari de reusita pe o piata competitiva trebuie sa dezvolti de la zero o noua generatie.
Platforma tehnica a primului Logan care a echipat si modele precum Nissan Micra si toata gama Sandero, Lodgy sau Duster a fost una extrem de eficienta atat pentru piata din Europa de Vest cat si in Europa de Est unde drumurile sunt precare.
Noul Logan 2 se pare ca utilizeaza aceeasi platforma tehnica cu cea a modelului Logan 1, deci nu putem sa spunem ca avem o noua masina pe nume Logan 2 ci doar un Logan 1 facelift. Aceasta problema a fost sesizata si la modele de prestigiu precum VW Golf VI care nu este decat un Golf V cu ample modificari sau mai marelele Passat 2012 care nu este decat un amplu facelift al vechiului Passat lansat de VW in anul 2005.
La interior noua Daca utilizeaza o noua plansa de bord care se aseamana mult mai mult cu cea a lui Lodgy sau Dokker, fapt care trebuie aplaudat deoarece ofera o ergonomie superioara. De aceasta data Dacia Logan are sistem de navigatie cu ecran touch-screen si cruise control, echipamente care duc brand-ul Dacia in clasa superioara unde concureaza modele precum Renault sau Skoda.
Pentru a vedea exact care sunt diferentele fata de masina mai veche trebuie sa efectuam un test drive cu acesta. Pana atunci trebuie sa ne multumim doar cu privitul primelor imagini oficiale.
Voi ce parere aveti?