Ei bine acest model fiind unul de generatie noua se vinde in Romania cu motorizarea de doi litri si cutie DSG cu un pret atat de mare incat putem spune din start ca aceasta masina este garantata drept un esec comercial.
In fara de cei impatimiti care vor da chiar si 40.000 euro pe un Golf 8 pentru ca sunt fani VW si “trebuie” sa-si cumpere acest model sa fie ei primii pe sosea, modelul germanilor dovedeste ca va avea mari probleme comerciale.
Pe langa faptul ca Porsche Romania vinde versiunea pe benzina cu 30.000 euro cu tot cu EcoBonus AFM, versiunea mult ravnita de catre clienti este cea diesel Noul Golf Style 2.0 TDI DSG 2020.
Aceasta are un pret de baza de 28.000 euro fara DOTARI, insa pentru a ne luada ca avem un Golf 8 cu mai multe dotari decat o banala Dacia Logan vom cumpara dotari optionale. Rezultatul este unul socant pentru o masina VW de clasa compacta, un pret total de 37.000 euro cu TVA inclus.
Ei bine orice om normal la cap se va uita si la oferta celor de la BMW si Mercedes si vede ca pentru aceeasi suma BMW vinde un 120 xDrive mult mai performant.
De fapt Golf-ul lui VW nu are decat 150 CP si o cutie secventiala DSG in timp ce BMW ofera un diesel tot de doi litri care are 190 CP, o cutie automta clasica cu convertizor de cuplu cu 8 trepte si o transmisie integrala xDrive de cea mai buna caliate.
Plus ca noul BMW Seria 1 ramane construit de o marca PREMIUM in timp ce VW ramane o marca de volum pentru mase!
Decizia de a cumpara noul Golf 8 cu aporoape 40.000 euro inseamna ca fie esti lovit la cap, fie esti mare fan al marcii fie nu vrei sa intelegi ca pentru acesti bani poti sa-ti cumperi chiar si un BMW Seria 3 cu transmisie automata intr-o versiune de baza!