Statisticile cu accidentele rutiere din Romania arata ca avem cea mai mare rata a mortalitatii din Europa si romanii nu se mai pot plange ca avem cele mai proaste drumuri pentru ca nu este adevarat.
Realitatea este ca 90% dintre drumurile europene din Romania au o stare exceptionala atat din punct de vedere al asfaltului cat si al marcajelor rutiere, iar principala cauza a mortalitatii este lipsa POLITIEI RUTIERE de pe aceste drumuri.
Politia Rutiera este principalul vinovat pentru ca in ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de romani
Sa pleci de la Constanta pana la Timisoara si sa nu vezi un echipaj de Politie in trafic este ceva normal, insa aceasta “normalitate” a celor de la MAI duce si la cele mai mari tragedii rutiere din Europa.
Pe aceste drumuri bune din Romania se moare anual pentru ca soferii merg cu viteza, nu tin cont de conditiile de trafic, uita regulile de ciculatie si pur si simplu se tranforma in “animale” cand se urca la volan.
Aceste derapaje se pot remedia foarte repede prin integrarea unor radare de tipul celor din Austria unde se masoara viteza medie a “bizonului” pe principalele sosele, plus radare fixe in localitati unde daca depasesti viteza cu 10 km/h in plus fata de cea legala primesti automata factura acasa cu tot cu mutra ta la volan.
O alta modialitate pe care PSD si PNL nu o agreaza este utilizarea in trafic precum in Germania sau Olanda a masinilor de Politie neinscriptionate cu radare mobile, sisteme care depisteaza in real time soferii agresivi care nu mai au nici un drept de a face contestatie.
Ultima si poate cea mai agresiva modalitate este amendarea soferilor vitezomani, iar daca acestia nu platesc amenda in maxim 10 zile lucratoare certificatul de inmatriculare sa fie anulat automat, iar pentru recuperarea sa trebuie sa platesti de 10X amenda neplatita.
Aceste mijloace de “linistire” a mortalitatii rutiere din Romania se pot implementa doar daca MAI se pune pe treaba, iar politicul sa monteze aceste radare fixe precum cele din Austria care nu pot sa fie contestate nici macar in instanta.
Si ca fapt divers trebuie implentanta legea din Polonia pentru cei care se urca bauti sau drogati la volan, aceasta CONFISCAND PE LOC masina fara drept de apel!
DE CE POLITIA ESTE VINOVATA?
-pentru ca Politia Rutiera poate sa amendeze si sa anuleze permise auto cand prinde soferi care circula periculos pe sosele
-pentru ca in ciuda faptului ca te prinde Politia Rutiera BEAT la volan dupa doi ani poti avea din nou legal PERMISUL AUTO in timp ce in anumite tari daca esti prins beat la volan nu mai ai acest drept nicioadata!
-pentru ca Politia Romana are personal si radare de ultima generatie care STAU LA BIROU si nu ies pe teren decat in momentele de top precum in vacante sau pe drumurile principale.
-pentru ca Politistul de la Rutiera NU DA NICIODATA CEA MAI MARE AMENDA LEGALA pentru ca soferii sunt “saraci”!
-pentru ca avem prea multe relatii otravite intre soferi si personaulul MAI in provincie, adica atat soferul se cunoaste cu politistul si acesta nu DA NICI O AMENDA pentru ca sunt de fapt vecini in aceeasi localitate!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI