Din nou, revenim si spunem ca Dacia Spring este un mijloc de transport personal exceptional pentru cei care merg 100% in mediul urban pentru ca este relativ ieftin si chiar este o solutie pentru cei care nu vor sa mai plateasca revizii exagerate si piese de schimb anual.
Insa, tot aici revenim si spunem ca soferul de Spring care iese la drum lung cu aceasta masina are mari probleme la mansarda, pentru simplul fapt ca masina are prea putini CP, o viteza maxima mai mica decat cea legala pe autostrada si reprize de-a dreptul socant de SLABE.
Si asta nu o spunem noi, ci italienii care au testat serios Dacia Spring fabricata in China si au descoperit ca aceasta ajunge la 100 de km/h in peste 20.2 secunde, iar Dacia spune ca aceasta repriza este realizata in 19 secunde.
Dacia Spring reuseste sa fie cea mai periculoasa masina electrica din lume! Doar 1 stea EuroNCAP
Marea problema a celor care se considera “zmei” la volanul unui Spring sunt reprizele unde cea mai importanta de pe toate soselele din Europa cu o banda pe sens, cea de la 80 la 120 de km/h este atinsa de Dacia noastra de Wuhan in peste 28.4 secunde, cifra mult mai mare decat cea declarata oficial de Dacia.
Si daca ne gandim ca baietii cu probleme la mansarda merg mii sau zeci de mii de km in vacante prin tari straine cu intreaga familie la bord cu bagajele aferente, noi credem ca aceeasi repriza este atinsa INTR-UN MINUT, timp nu prea sigur pentru intreaga familie cand vinde camionul de pe contrasens pe Valea Oltului sau Valea Muresului!
Atentie! Autolatest considera Dacia Spring o solutie foarte buna in oras, insa cu adevarat un mare risc pentru sanatatea tuturor cand vedem aceste masini in afara urbelor!
Soluția pentru oraș este transportul public.
Tocmai am venit de la mare , mers pe autostrada, trotineta 2 prinde 130 pe gps, am fost la o ciorba de peste, mai scumpa decat curentul pt trotineta….
Ai prins 130 la vale ??,,??