Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia renunta la motorul cu 3 cilindri 1.0 TCe pe GPL pentru ca nu are cum sa fie compatibil normelor Euro 7! Urmeaza 1.6 sau 1.8 MPI Euro 7

Seful motoarelor Dacia si Renault, Didier Michaud, Dacia Platforms & Powertrains Leader a anuntat ca in doi ani motorul clasic 1.0 TCe urmeaza sa iasa din productie pentru ca nu are nici o sansa sa atinga normelor Euro 7. Didier Michaud, Dacia Platforms & Powertrains Leader, dacia renunta la 1.0 tce, probleme tehnice dacia 1.0 tce gpl, 1,6 mpi dacia 2025, euro7, autolatest, motor nissan pe dacia, dacia e tech 1.6 mpi 2023 Acesta spune ca Dacia si Renault se gandesc la motoare mai mari de 1.2 sau 1.3 litri pentru Euro 7, insa doar un motor cu 4 cilindri si o capacitate cilindrica de peste 2 litri se poate modifica usor sa atinga aceste norme.

In prezent Dacia si Renault au in gama in masa motorul L3 1.0 TCe produs si conceput de Nissan, iar versiunea cu 4 cilindri de 1.33 TCe este de asemenea un motor greu de modificat conform normelor Euro 7 pentru ca este un motor dus spre limita la toate capitolele. Didier Michaud, Dacia Platforms & Powertrains Leader, dacia renunta la 1.0 tce, probleme tehnice dacia 1.0 tce gpl, 1,6 mpi dacia 2025, euro7, autolatest, motor nissan pe dacia, dacia e tech 1.6 mpi 2023 Aproape o certitudine este însă renunțarea la motoarelor cu trei cilindri.

„Motorul de 1.0 litri cu trei cilindri, dezvoltat împreună cu Nissan și aflat acum pe Jogger și Sandero Stepway va rămâne în gamă doar până la finalul Euro 6. Nu am studiat încă posibilitatea de a îl modifica pentru Euro 7 pentru că noul standard este mai ușor de aplicat pe motoare mai mari.

Pentru a reduce emisiile fie reducem puterea – și în acest caz motorul de 1.0 litri devine prea mic -, fie îi mărim capacitatea cilindrică pentru a îl menține în anumite limite de putere”. Didier Michaud, Dacia Platforms & Powertrains Leader, dacia renunta la 1.0 tce, probleme tehnice dacia 1.0 tce gpl, 1,6 mpi dacia 2025, euro7, autolatest, motor nissan pe dacia, dacia e tech 1.6 mpi 2023 DACIA TREBUIE SA REVINA LA MOTORUL 1.6 MPI OPF FARA TURBO

Pentru a avea o sansa incepand cu anul 2025 cand intra in vigoare normele Euro 7 in EU, Dacia trebuie sa readuca in prim plan motorul 1.6 MPI de origine Nissan care inca echipeaza modelele Clio si Captur E-Tech, motor cu OPF cu 4 cilindri care are resurse sa atinga normele Euro 7. Didier Michaud, Dacia Platforms & Powertrains Leader, dacia renunta la 1.0 tce, probleme tehnice dacia 1.0 tce gpl, 1,6 mpi dacia 2025, euro7, autolatest, motor nissan pe dacia, dacia e tech 1.6 mpi 2023 Surse din cadrul Renaul spun ca Dacia va avea noul L3 Turbo de 1.2 TCe deja gasit pe Austral, motor care este necorespunzator pentru ca are 3 cilindri turbo.

In Europa doar Mazda este sigura ca atinge aceste noi norme Euro 7 pentru ca motorul sau de baza 2.0 SkyActiv are 4 cilindri si este aspirat si deja corespunde normelor Euro 6 TempD fara turbo sau o cilindree mica! pret, test drive, Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 110 CP facelift 2022, autolatest, dotari, gpl dacia 1.0 tce 110 CP, 0-100, testeauto, consum Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 110 CP facelift 2022

SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA GPL PENTRU MASINA TA AICI:

2 sau 3 ani garantie fara limita de km!

De Luni-Vineri interval 10-19.00

 

s s    

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente