Cei care conduc o masina cu transmisie automata trebuie sa cunoasca faptul ca nu trebuie sa se creada in orice mecanic cand vine vorba de schimbul uleiului in cutie.
Pur si simplu, specialistii spun ca in cutia automata se pune doar ulei recomandat de catre producatorul cutiei, nu ulei “echivalent” cum te “vrajec specialistii” din service-uri anonime.
Uleiul din cutia automata nu se schimba cu celebrul aparat automat flush, ci doar gravitational asa cum o mentioneaza toti producatorii de cutii automate.
Mai jos vezi ce recomanda ZF producatorul transmisiei 8HP intalnita pe toate modelele marcii incepand cu anul 2010:
Care este cel mai bun service BMW din Bucuresti! Sfaturile specialistilor de la VAB General Service
Mai jos vezi cum arata bidoanele de ulei ale producatorilor de cutii automate, uleiuri care nu sunt produse de Shell, Ravenol, Mobil sau Febi:
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
De cand producatorii de masini fac si uleiuri? Nu exista ulei VW, Honda sau Subaru. Sunt altii care fac uleiul si pun o eticheta cu numele brandului. Ceea ce este o pacaleala. Idemitsu face ulei pentru Subaru de ex.
Sa pui ulei conform normei agreate de producator e altceva!
Cea mai proasta mentalitate care duce la distrugerea cutiei automate!
Pui uleiul producatorului transmisiei care este Aisin, ZF, Getrag, GM sau Renault! Adica pui ulei Eneos pentru japoneze, si ulei ZF pentru ZF etc!
Nu puneti in cutii uleiuri ECHIVALENTE…..gen ravenol, castrol, shell, mobil etc!
Nu sunt recomandate de producatori!
Uleiurile echivalente normelor de producator duc la distrugerea garantata a transmisiilor automate!