Asadar, pentru a prezenta exact care sunt procedeele tehnologice prin care se naste o anvelopa moderna atasam un video de prezentare a modului in care se produce o anvelopa Michelin.
Diferentele cele mai evidente intre doua anvelope se observa cel mai bine daca ne uitam la noua generatie Primacy 3 recent lansata pentru piata din Europa.
In urma unor teste noua anvelopa a reusit sa opreasca modelul de test cu 2.2 metri mai repede de la o viteza de 100 km/h.
Test-ul in cauza a fost efectuat de catre specialistii germani de la TUV SUD si IDIADA. Conform celor de la Michelin 70% din accidentele rutiere au loc atunci cand soseaua este uscata iar 60% dintre accidente au loc in orase la viteze foarte mici de deplasare.
Un alt mare avantaj al noii anvelope Primacy 3 este o reducere considerabila a consumului de combustibil, TUV declarand ca utilizarea unei asemenea anvelope reduce cu pana la 70 de litri consumul de combustibil pe intraga viata a sa.