In schimb finalizeaza centura de la Bacau care a fost mult mai dificil de realizat decat cea de la Bucuresti care este in CAMP fara obstacole.
Lucrările la Variante de Ocolire Bacău, primul segment din Autostrada Moldovei (A7) se apropie de finalizare, deși termenul contractual este ianuarie 2022!

În prezent stadiul lucrărilor executate de asocierea Spedition UMB-Tehnostrade este de aproximativ 85%, existând deja strat de asfalt de uzură pe circa 7km din cei 16km ai secțiunii de autostradă. Finalizarea zonelor rămase în urmă precum podul metalic de la Ruși-Ciutea depinde de condițiile meteo din această toamnă.

Am vizitat ieri pasajul Mogoșoaia de pe #CenturaBucurești, un obiectiv vital pentru descongestionarea traficului la intersecția #DNCB cu DN1A.

Deși contractul semnat cu STRABAG în 23.10.2018 pe suma de 32 milioane RON prevedea 6 luni de proiectare și 2 ani de execuție, lucrările au început abia în aprilie 2020 după 18 luni de bâlbe și poticniri administrative între
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere
și primăriile Bucureștiului.
Stadiul fizic a ajuns abia la 7%. Se muncește timid la relocarea unor utilități, la o parte din infrastructurile pasajului și la bretele de la sol.

Este nevoie de creșterea ritmului, în caz contrar existând riscul de a împinge finalizarea șantierului în 2022. Noi întârzieri pe acest proiect de anvergură redusă ar aduce încă o bilă neagră pe “Rușinea Națională Centura București”, așa cum o denumim noi.

Contractul pentru realizarea acestui pasaj ce include și dublarea centurii București pe aproximativ 2 km a fost contractat către asocierea Trameco-Vahostav-Erbașu pentru 146 milioane lei, lucrările urmând să dureze 2 ani.