Contractul este finantat de la bugetul de stat si vizeaza serviciile de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie a tronsonului, intre kilometrii 33 si 43.
Durata contractului este de 84 de luni, din care 24 luni reprezinta perioada de executie a lucrarilor, care se poate modifica in functie de durata constructiei, si 60 de luni reprezinta garantia. In alegerea ofertei castigatoare, propunerea tehnica a avut o pondere de 80% si cea financiara 20%.
Termenul de finalizare: 2012 Lucrarile de executie pentru acest tronson, de 26,86 milioane de euro, au fost atribuite consortiului format din firmele Euroconstruct Trading ’98, controlat de omul de afaceri Dan Besciu, si Romstrade, detinuta de Nelu Iordache.
Termenul de finalizare anuntat initial a fost primul trimestru 2011, pentru ca apoi acesta sa fie prelungit pana in 2012. Directorul responsabil de proiectele legate de centurile ocolitoare din CNADNR, Marin Ionescu, a declarat, saptamana trecuta, ca pentru partea de sud a centurii, intre A1 si A2, finantarea din acest an de la buget asigura doar 40% din valoarea exproprierilor.
IPTANA (Institutul de Proiectari Transporturi Auto, Navale si Aeriene) a fost sau este implicata, printre altele, in calitate de proiectant sau consultant, la proiecte de infrastructura pentru porturile Constanta si Mangalia, Aeroportul Henri Coanda, Aeroportul International Sibiu, Aeroportul Bacau, tronsonul Comarnic-Brasov al autostrazii Bucuresti-Brasov, soselelor de centura din Bistrita, Gheorghieni si Miercurea Ciuc sau diverse lucrari hidrotehnice si de transport rutier.
Grupul WSP din Marea Britanie a fost infiintat la inceputul anilor ’70, iar din 1987 este listat la Bursa de Valori din Londra. WSP a deschis un birou la Bucuresti in 2006, si a avut in 2008 afaceri de peste patru milioane de euro. Printre clientii sai se numara institutii bancare, Primaria Capitalei si fonduri de investitii.