Ce versiune de Seria 3 sa alegi in ciuda faptului ca noul Seria 4 este vandut de BMW drept o alta clasa de masini, si care in schimb este tehnic identica cu modelul Seria 3 F30.
Intrebarea vine dupa ce BMW a incercat sa diferentieze cat mai mult masinile sale, insa in gama putem spune ca a dat nastere unor confuzii greu de reparat in anii urmatori.
In primul rand cand vorbim de un model Gran Coupe nu putem sa uitam modelul 6 Gran Coupe care este de fapt o masina mai pretioasa decat un Seria 6 normal si nu doar ca are doua portiere in plus.
La acel nivel de pret este permis sa afisezi modele de nisa extreme precum un 6 Gran Coupe, insa in clasa medie superioara unde atat Seria 3 sedan concureaza cu 4 Gran Coupe, confuziile dau nastere unor mari probleme.
Mai mult decat atat diferente de pret dintre cele doua masini este atat de mica ( doar 3.000 euro) incat clientul final este bulversat de cele doua caroserii si de ce nu de cele doua titulaturi diferite.
Noi credem ca daca cineva vrea spatiu mai mare pentru un Seria 3 nu are de gand sa cumpere un model Seria 4 Gran Coupe, ci se indreapta spre un BMW Seria 3 Touring.
Cei care doresc un plus la imagine vor alege tot timpul noul BMW Seria 3 Coupe care acum se numeste BMW Seria 4, sau in cel mai rau caz vor alege un BMW Seria 2 extrem de sportiv si mult mai ieftin.
Aceeasi problema este intampinata si de Audi cu modelele A5 si A5 Sportback.
Asadar, in anul 2014 BMW ofera o sumedenie de versiuni de caroserie pentru o masina Seria 3 care a demonstrat ca este de top, ca poate ramane in top insa care are mari sanse sa fie sabotata chiar de ideea de marketing a marcii din dorinta de acapara cat mai multi clienti din cat mai multe clase auto.