Angela Merkel CDU se pare ca a pierdut complet lupta impotriva industriei auto din Germania, cea mai importanta din Europa.
Asociatia producatorilor de masini care au peste 850.000 de angajati in Germania si peste 500.000 angajati in UE nu sunt de acord cu implementarea noilor norme Euro 7.
Daca acestea intra in vigoare in 2025 90% din intreaga industrie auto si 90% din intreaga industrie orizontala urmeaza sa dea faliment, lucru care nu este permis de catre toti guvernatorii landurior germane.
IG Metall nu este de acord cu evolutia spre masinile electrice in Europa. IG Metall este uniunea dominantă a producătorilor de metale din Germania, devenind cea mai mare uniune a țării, precum și cea mai mare uniune industrială din Europa.
De asemenea nici marcar cei de la ADAC nu sunt de acord cu limitarea masinilor pe benzina si diesel pentru ca Norma Euro7 opreste complet dezvoltarea acestor motoare, adica vor avea de castigat doar cele electrice! Lucru nedorit de catre ADAC nici in anul 2030.
Analiștii relațiilor de muncă din Germania consideră că este un factor important în ceea ce privește negocierea națională.
Asa ca, doar Tesla va avea succes in Europa, insa volumul masinilor urmeaza sa ramane pe benzina si diesel in ciuda fanilor masinilor electrice.
Pe scurt vom vedea cum normele de poluare Euro7 nu vor trece de Comisia Europeana si Parlamentul European pentru ca intreaga clasa politica din Germania este platita sub forma de lobby de catre toti producatorii de masini germane.
Visul “maniacilor” care militeaza pentru interzicerea masinilor pe benzina este destramata chiar inainte de alegerea definitiva a normelor Euro7din 2025.