Spunem mai grea deoarece masina consuma combustibil indiferent daca se merge cu ea in oras sau in afara sa, iar aceasta necesitate permanenta ne face sa ne gandim de doua ori cand achzitionam o masina. Pentru inceput conteaza cel mai mult pretul de achizitie dupa care alegem combustibilul utilizat. Aici o sa veniti toti sa-mi spuneti ca motorina este mai buna decat benzina indiferent de situatie, insa de aceasta data vorbim de un duel benzina vs benzina.
Este surprinzator sa observam ca multi clienti de automobile noi categorisesc aceste masini drept unele pe benzina si altele diesel. Toata lumea stie acum ca, costurile de intretinere sunt mai mari la modelele diesel, si ca fapt divers daca se parcurg mai mult de 50.000 km pe an fiecare se poate observa ca aceste motoare sunt cu mult mai pretentioase financiar decat suratele lor pe benzina. Oricum pentru a intelege mai bine acest duel benzina vs benzina trebuie sa spunem ca masinile pe benzina utilizeaza trei tipuri de benzina.
Astfel primul este si cel mai raspundit la noi, respectiv automobilele mai vechi de anul 2000 care au motoare Euro 2 maxim, si care necesita cea mai proasta benzina de pe piata, cea Premiul la pompele Petrom care costa 3.25 lei pe litru. Celalalt tip de combustibil este cel aplicat automobilelor noi, Euro 4 care la randul sau este de fapt benzina Super. Aceasta benzian Super in Europa pe Vest nu este altceva decat banalul Petrom 95 din Romania.