Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Audi Brasov-Tess Motors are probleme cu clientii!Audi vine masini second hand drept noi, dealerul audi tess motors nu returneaza banii, probleme la tess motors,

Masina lovita si reparata, vanduta ca noua Un constantean imputa unui dealer auto din Brasov ca i-a vandut un autoturism Audi ca fiind nou, desi acesta fusese avariat. La jumatatea anului trecut, Alexandru Crisan, un constantean in varsta de 55 de ani, si-a cumparat un autoturism Audi A6 nou, in valoare de peste 40.000 de euro, in sistem leasing de la compania Tess din Brasov. La scurt timp de la achizitionarea masinii, barbatul a aflat ca automobilul nu este nou.

Desi Protectia Consumatorilor i-a dat dreptate, constanteanul nu a reusit sa obtina o alta masina si nici sa-si recupereze banii. Reprezentantii firmei Tess sustin ca i-au propus clientului sa-i returneze banii, dar ca acesta a refuzat. Nu mi-au spus ca masina a fost lovita! Barbatul sustine ca la doar o luna de functionare, in timp ce conducea masina, i-a aparut pe bord o alarma pentru presiunea necorespunzatoare la roti. Astfel, masina a fost dusa la un service autorizat al firmei Audi. Acolo a avut prima surpriza: i s-a spus ca masina este echipata cu anvelope neomologate si nerecomandate de fabricantul masinii (Audi AG Deutschland), iar anul de fabricatie al masinii era 2008 si nu 2009.

Am solicitat de la Registrul Auto Bucuresti date privind masina. Mi s-a spus ca numai la solicitarea organelor de cercetare sau a in – stantelor judecatoresti se comunica da – tele solicitate, afirma constanteanul. Barbatul a mai cerut si importatorului o copie dupa certificatul de conformitate (COC), dar nici acesta nu l-a ajutat. in luna septembrie a anului trecut, Alexandru Crisan a dus masina intr-un alt service autorizat. Acolo am aflat ca masina care mi-a fost vanduta ca noua a fost avariata, reparata si revopsita.

in urma corespondentei purtate cu dealerul- vanzator (Tess), acesta a recunoscut initial ca autoturismul pe care mi l-au vandut ca nou a fost avariat si reparat in service-ul lor, dar a considerat ca nu era necesar sa ma informeze pentru a nu-mi vicia parerea si impresia despre firma, adauga Alexandru Crisan. Revopsit, automobilul arata impecabil Protectia Consumatorilor i-a dat dreptate clientului Barbatul a reclamat ilegalitatea si la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Brasov.

Reclamatia dumneavoastra este intemeiata. Am luat legatura cu reprezentantii companiei Tess. Acestia si-au luat angajamentul sa va inapoieze suma platita, iar dumneavoastra trebuie sa restituiti bunul, i-au spus reprezentantii Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Brasov. Este adevarat ca vanzatorul a vrut sa-mi returneze banii. insa doar avansul dat si ratele, fara TVA si dobanda. Adica, undeva in jur de 40.000 de euro, iar pe mine m-a costat 68.000 de euro. Diferenta este foarte mare si nu mi se pare corect sa o suport eu. Nu conteaza daca ei considera ca problemele masinii au fost rezolvate si ca aceasta functioneaza. Problema este ca am platit o masina noua, dar am primit una veche. Daca nu voiam una noua, cumparam una la mana a doua si dadeam mult mai putin, mai spune barbatul, care crede ca ar fi fost corect sa i se prezinte situatia de la inceput.

Trebuia sa mi se spuna ca masina a avut probleme, sa venim sa o vedem, dar sa decidem noi daca vrem sa o cumparam asa, adauga Alexandru Crisan. Masina cu doi proprietari in septembrie, barbatului i s-a dat si cartea de service a masinii. Erau sterse alte doua livrari. Una era la Cluj, iar alta in Constanta. inainte sa o cumpar eu, masina a mai avut doi proprietari, sustine constanteanul. in incercarea de a gasi o rezolvare, barbatul a formulat plangere la Parchetul de pe langa Tribunalul Brasov pentru inselaciune, dar nu a primit raspunsul privind modul de rezolvare a reclamatiei. Am facut doua cereri de chemare in judecata a dealerului, importatorului si finantatorului, una dintre ele fiind ordonanta prezidentiala cu termen de judecata 15 aprilie 2010, incheie acesta. Vanzatorul a vrut sa-mi returneze o parte din bani. Suma se ridica la 40.000 de euro, iar pe mine m-a costat 68.000 de euro. Diferenta este mare si nu mi se pare corect sa o suport eu. Alexandru Crisan, cumparator REPLICA Clientului i s-a propus returnarea banilor, dar a refuzat Reprezentantii firmei de leasing Tess, din Brasov, sustin ca nu sunt adevarate reclamatiile constanteanului Alexandru Crisan.

Cumparatorul/utilizatorul Crisan Alexandru a reclamat existenta unei interventii la autovehiculul achizitionat. in fapt, este vorba doar de o zgarietura usoara a spoilerului, cauzata pe timpul transportului, si care a fost remediata (prin vopsire) in cadrul reprezentantei SC Tess SRL in conditiile impuse de producator, avand aceeasi calitate, garantie legala, autovehiculul pastrandu-si caracteristicile unui produs sigur si fiabil, ne-a transmis Sandra Sarau, consilier juridic al firmei Tess.

Reprezentantii companiei Tess sustin ca au lansat numeroase propuneri de conciliere amiabila a problemei. I-am propus cumparatorului/utilizatorului o solutie echitabila, respectiv preluarea contractului de leasing, returnandu-i avansul si ratele de capital la zi, in ciuda faptului ca efectuase cu masina peste 5.000 km. Urmare a neacceptarii acestei propuneri pe cale amiabila, cumparatorul a intentat actiune in justitie, urmand ca litigiul sa fie solutionat pe cale legala de instanta competenta, mai spune consilierul juridic al firmei.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente