Aceasta are 3 cilindri in linie si o cilindree de 999 cm, motor care face parte din seria TFSI.
De fapt este vorba de motorul aspirat care echipaeza modelele VW up si Skoda Citigo care a primit o injectie directia si un sistem turbo pentru a dezvolta o putere maxima de 95 CP.
Aceasta din urma este cu doar 5 CP mai mare decat cea a motorizarii Dacia 0.9 TCe care echipeaza toata gama Logan si Sandero de mai bine de 3 ani.
Fata de motorul romanesc cel al lui Audi inca are o distributie pe curea care necesita o schimbare, in timp ce motorul romanesc are o distributie pe lant care nu necesita o inlocuire nici cand motorul depaseste granita de 300.000 de km efectuati.
Repriza de la 0-100 km/h este atinsa de noul Audi A1 in doar 11.1 secunde in timp ce masina romaneasca Dacia Sandero 0.9 TCe atinge 100 de km/h in doar 11 secunde.
Diferenta cea mai mare se regaseste la pretul de achizitie mai mare cu peste 10.000 euro pentru modelul german.