Posesorii de masini BMW cu celebrul motor diesel de doi litri N47D20/B47D20 are dupa cum bine se stie probleme serioase cu distributia.
BMW cunoaste aceste probleme, insa motoarele repective nu au probleme cand masina inca este in garantie ( 2 ani fara limita de km), ci doar dupa 190.000 de km cand sunt cumparate de romani SH din Europa de Vest.
Si pentru a nu distruge motorul, este recomandat sa inlocuiti complet distributia care include conform normelor BMW urmatoarele piese OE: 11 31 7 797 898, 11, 31 8 509 926, 11318509926, 11 31 8 570 649, 11318570649, 11 31 7 797 899, 11 317797899, 11 317797898, 11 31 7 797 901, 11 317797901, 13 52 7 797 906, 13527797906, 13 52 8 589 971, 13528589971, 13 52 7 797 905, 13527797905, 13 52 8 573 159, 13528573159, 13 52 8 573 158, 13528573158, 11 41 7 797 896, 11417797896.
UN KIT ORIGINAL TREBUIE SA CUPRINDA URMATOARELE:
Lant distributie superior, OE BMW
Lant distributie inferior, OE BMW
Lant pompa ulei, OE BMW
Patina intinzatoare superioara, OE BMW
Patina ghidaj superioara, OE BMW
Patina intinzatoare inferioara, OE BMW
Patina ghidaj inferioara, OE BMW
Pinion ax came, OE BMW
Pinion pompa injectie, OE BMW
Sprituitor pompa ulei, OE BMW
Intinzator lant superior, OE BMW
Intinzator lant inferior, OE BMW
Garnitura capac tacheti, OE BMW
Garnitura capac distributie, OE BMW
Garnitura baie ulei, OE BMW
Silicon etansare, OE BMW
Saiba etansare injector, OE BMW
Simering palier OE BMW
O-ring joja ulei OE BMW
In traducere este vorba de kit-ul complet fara accesorii necesare, respectiv TREI LANTURI, patru patine, un pinion si celelalte piese obligatorii.
Din pacate in Romania exista site-uri online si “specialisti” BMW care cumpara acest KIT BMW cu doar 800 de lei ( pret achizitie), si-l vand cu un pret de 3500 lei fara TVA. Ei bine domnilor, daca vrei sa faci un lucru trainic cumpara un kit de distributie original BMW care are piesele OE enuntate mai sus.
CARE SUNT KIT-URILE AFTERMARKET DE CARE TREBUIE SA TE FERESTI?
In primul rand vorbim de kit-urile aftermarket produse de Febi, Swag, FAI sau Ridex, kit-uri care nu au performantele unor piese originale BMW indiferent ce zic vanzatorii din service.
Un kit original BMW are o garantie de 2 ani fara limita de km ( aceeasi garantie data de producator si cand masina este noua), si are un cost cu montaj inclus de aproaximativ 5.000 de lei.
CUM SA TE FERESTI DE PIESELE DE CALITATE DISCUTABILA SI DE SERVICE-URILE DE COLTUL STRAZII?
-In primul rand cere service-ului sa cumpere kit-ul de distributie original cu sigla BMW!
–Asista la montarea pe masina! (vezi cutiile si seriile stantate pe fiecare piesa cu ochii tai) Un service specializat BMW realizeaza demontarea motorului, montarea kit-ului si montarea sa pe masina in maxim 4 ore.
–Montarea distributiei pe un motor BMW de doi litri se face cu motorul langa masina! Cei care fac montajul pe elevator NU parcurg pasii recomandati de BMW pentru aceasta procedura!
-Povestea ca Swag, Febi sau FAI produce si kit-ul de origine BMW este o mare prostie pentru ca toti stim cum sunt alese si ce calitate au piesele OE BMW!
–Cere oferta de pret cu TVA inclus pentru sunt multi care promoveaza kit-ul cu un pret mic sa dea bine in cautarile Google, insa in realitate mai pui alti 19% in plus.
-Nu pune pe masina o distributie care nu are garantia de 2 ani fara limita de km! Daca are 2 ani sau 100.000 de km este garantat una aftermarket low-cost.
-In kit-ul de distributie intra TREI LANTURI nu doar DOUA cum vedem la multi vanzatori de aftermarket!
-Exista in Romania “specialisti” BMW care cumpara kit-uri de distributie din China pe Alibaba care au un pret de achzitie doar de 260 lei TVA si transport inclus!