Renault Austral 1.2 TCe Micro-Hybrid Advanced (48V) 130 CP este versiunea de baza a viitorului model care vine sa inlocuiasca in gama vechiul Kadjar care a fost un best seller pentru francezi.
Acum, francezii ofera un nou motor de origine Nissan care se numeste 1.2 TCe Micro-Hybrid Advanced (48V) si care are 3 cilindri in linie, injectie directa pe benzina si filtru de particule.
Marea problema a lui Austral 1.2 TCe Micro-Hybrid Advanced (48V) este ca masina vine echipata cu o cutie manuala si transmisie pe puntea fata, cei care vor o cutie CVT fiind fortati sa aleaga motorul mai mare cu 4 cilindri 1.33 TCe care se regaseste si pe modelele Dacia Duster.
CE VOR ALEGE CLIENTII DE KADJAR DIESEL?
Lipsa posibilitatii alegerii cutiei CVT pe motorul de baza forteaza clientii sa mearga spre un Peigeot 3008 1.2 PureTech de 130 CP sau un Citroen C5 Aircross pentru ca acestea vin echipate cu transmisia automata clasica Aisin cu 8 trepte.
In segmentul clientilor de Kadjar, noul Austral are de pierdut pentru ca din start nu mai exista posibilitatea alegerii unei motorizari diesel, iar fanii vor putea tot timpul sa mearga spre un 3008 1.5 BlueHDI, C5 Aircross 1.5 BlueHDI sau Kia Sportage 1.6 CRDI 136 CP.
Cele mai economice versiuni sunt 1.2 E-TECH de 160 si 200 CP, versiuni echipate cu transmisia cu doua viteze de la Vitseco despre care nu se cunoasc detalii despre fiabilitate sau costurile reale de reparatie.
Aceasta gama de motorizari incomplete este poate cea mai mare problema a lui Austral, cat despre lista de preturi si costurile dotarilor optionale putem relata ca fanii Renault vor avea un adevarat soc cand vor merge in showroom-uri!
Conform presei auto din Franta pretul de baza porneste de la 29.000 euro pentru versiunea de baza cu transmisie manuala. Modelele E-TECH cu dotari vor avea preturi de peste 45.000 euro!