Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

SSANGYONG

Actyon - DetaliiChairman - DetaliiKorando - Detaliikyron - DetaliiMusso Sports - DetaliiREXTON - Detaliirodius - Detalii
Istoria Ssangyong a inceput in 1954 cand Hadongwahn Motor a fost fondata. A fost mai tarziu renumita Dong-A Motor. Compania a devenit un producator de camioane, masini de pompieri si alte vehicule speciale pe parcursul aniilor 70 La inceputul aniilor 80, Dong-A a achizitionat producatorul de SUVuri Keowha, care producea masini 4x4 sub licenta Jeep. Nou fuzionata companie a fost redenumita Ssangyong si a inceput sa-si concentreze productia pe SUVuri. Punctul de cotitura a venit in 1991,cand a semnat un acord cu Mercedes pentru transferul de tehnologie de motoare si asistenta in crearea de vehicule comerciale usoare. De aceea vedem azi atat de multe masini si SUVuri Ssangyong echipate cu motoare Mercedes in sase cilindri. Modelele Musso din 1993 si Korando din 1996, au deschis cu succes piata SUVuril la nivel mondial. Mai tarziu, Mercedes a ajutat Ssangyong sa dezvolte cu success primul sau sedan- masina de lux Chairman. Pentru a produce motoarele Mercedes, Ssangyong a construit o a doua fabrica in Changwon. Politica de expansiune agresiva dusa de companie au adus-o la faliment in timpul recesiunii din 1998. Compania a fost cumparata de Daewoo si SUVurile sale si modelul Chairman au fost aduse sub sigla Daewoo. Numele de Ssangyong a disparut pana in 2000, cand Daewoo a intrat si ea la randul ei in faliment. Ssangyong, avand o baza puternica in SUVuri si o perspectiva buna pe piata globala de SUVuri, a primit sustinere din partea creditorilor si s-a detasat de Daewoo. In 2004, producatorul chinez de masini SAIC a obtinur controlul actiunilor Ssangyong si a devenit noul proprietar. Ssangyong este firma coreana specializata in masini de teren. Multumita tehnologiei transferata de la Mercedes-Benz, a dezvoltat niste masini de teren bune pornind de la zero. De asmenea nu uitati de luxosul sedan, Chairman, cea mai buna masina de lux coreana. Avand un volum de un pic peste 100.00 0 de masini pe an ,Ssangyong si-a dat seana ca este o companie mult prea mica pentru a rezista independent pe piata. Astfel a fost vanduta la Daewoo in 1998 si apoi companiei chineze SAIC in 2004 .