Compania isi incepe activitatea cu o productie care ajunge la 20.000 de unitati.
1933 Jidosha- Seido Ltd. ia nastere in Yokohama, dupa uniunea dintre Nikon Sangyo Company si Tobata Imono Company. Noua companie, condusa de catre stralucitul Yoshisuke Aikawa, isi asuma raspunderea fabricarii de Datsun-uri.
1935 Primul autoturism Datsun iese din fabrica de la Yokohama.
Incepe productia la scara mare a vehiculelor, camioanelor si autobuzelor Nissan.
Dupa perioada premergatoare razboiului, la Nissan se produce o transformare interna care permite aparitia modelelor sale legendare.
Dupa atingerea unei productii de 20.000 de vehicule, activitatea Nissan isi incetineste ritmul din cauza izbucnirii Razboiului din Pacific.
1951-Nissan isi utilizeaza experienta sa in fabricarea de vehicule militare, dobândita in al doilea Razboi Mondial, pentru crearea unui vehicul legenda: Patrol. Acest 4x4, cu 6 cilindri si 85CP, depaseste progresiv Jeep-ul american Willis, prin puterea si capacitatea sa de incarcare.
Nissan fuzioneaza cu compania de automobile Prince. Aceasta reprezinta includerea in cadrul grupului a unei echipe exceptionale de ingineri, cei care au facut posibila aparitia faimoaselor modele Skyline si Gloria.
1973-In mijlocul crizei petrolului, Nissan Sunny este declarat automobilul cu cel mai mic consum de combustibil, conform testelor furnizate de Agentia Americana pentru Protectia Mediului. Acest lucru confera modelului o popularitate extraordinara in America.
1999-Renault si Nissan semneaza un acord pentru crearea unei Aliante Globale. Acest acord produce cel de-al patrulea cel mai important grup automobilistic din lume, cu o productie anuala de aproximativ 5 milioane de vehicule si un numar de 265.000 de angajati.
Deoarece compania se afla in mari greutati datorate pierderilor majore, Carlos Ghosn anunta Nissan Revival Plan (NRP).