Istoric - MICHELIN
In 1889, doi frati, Andre si Edouard Michelin, s-au imbarcat intr-o fantastica odisee umana si industriala pentru a dezvolta solutii de transport modern - prin inovatie continua.
Grupul Michelin si-a inceput activitatea in Romania in august 2001 si a cunoscut o dezvoltare rapida. In prezent, Michelin detine in Romania trei fabrici.
De la infiintarea companiei, misiunea Michelin a fost sa contribuie la progresul mobilitatii bunurilor si persoanelor, si mai mult, la dezvoltarea societatii. Scopul nostru general este acela de a satisface nevoia umana de a socializa, a schimba experiente si de a descoperi.
Michelin se angajeaza sa-si desfasoare fiecare aspect al afacerii sale intr-un mod responsabil. Aceasta include furnizarea de solutii ce in ce mai eficiente pentru a satisface asteptarile si aspiratiile clientilor si actionarilor. Aceasta inseamna sa respecte mediul natural in timp ce opereaza ireprosabil din punct de vedere economic.
Fiecare decizie si actiune la care Michelin se angajeaza se bazeaza pe urmatoarele cinci valori fundamentale:
- Respect pentru Clienti
- Respect pentru Persoane
- Respect pentru Actionari
- Respect pentru Mediu
- Respect pentru Fapte
Vezi site-ul oficial al marcii Michelin in Romania AICI!