Istorie Dacia
Cu ajutorul Renault, Dacia a devenit o marcă accesibilă pe plan internaţional, recunoscută prin modernitatea şi accesibilitatea produselor sale.
După 1999, Renault a investit peste 600 de milioane de euro în echipamentele de producţie ale uzinei Dacia de la Piteşti, care astăzi respectă cele mai înalte standarde ale uzinelor din cadrul grupului Renault.
Obiectivul pentru 2010 este producerea a 500.000 de autoturisme marca Dacia, dintre care 200.000 in Romania, iar restul în alte centre de producţie din străinătate.
Obiectivul grupului Renault este de a transforma Dacia într-o marcă recunoscută pe plan internaţional pentru modernitatea şi accesibilitatea produselor sale, Logan fiind prima etapă în construirea unei game complete.
Dacia este modernă, robustă şi accesibilă.
Modernă
Dacia este în pas cu timpul, face totul pentru a raspunde aşteptărilor clienţilor săi oferind automobile moderne, care răspund nevoilor de mobilitate ale timpului nostru.
Robustă
Dacia oferă tehnologii moderne şi testate, provenind de la Renault, de concepţie simplă dar nu simplistă, rezistente în timp, adaptate condiţiilor dificile şi ale căror costuri de întreţinere şi reparaţie sunt moderate.
Accesibilă
Dacia este aproape de clienţi prin densitatea reţelei sale. Ea oferă produse şi servicii auto la un preţ competitiv, cu un raport preţ / prestaţii inedit.
Afirmarea identităţii de marcă Dacia este însoţită de un nou univers vizual care contribuie la afirmarea ambiţiilor şi a personalităţii mărcii. El însoţeşte reînnoirea mărcii pornind de la istoria acesteia.
Ã