Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu Toyota C-HR 1.8 Hybrid eCVT! Performante mediocre si calitate proasta de fabricatie

Toyota este cel mai mare constructor de automobile din lume, insa japonezii au ales sa reduca calitatea anumitor produse, pe anumite piete, pentru a creste profitul real al fiecarei masini.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

Un astfel de exemplu este cel al modelului de succes si in Romania, gama Toyota C-HR 1.8 Hybrid, care a primit recent un minor facelift 2020.

Masina de fata este produsa inainte de aparitia facelift-ului si acum putem arata, fara menajamente, care sunt problemele reale ale masinii.

IMAGINE SI CALITATE DE FABRICATIE MADE IN TURKEY

De fiecare data cand intrebi un client de C-HR care a fost motivul pentru care a cumparat masina, acesta va spune ca design-ul a primat.

Adica, 99% dintre masinile C-HR au fost cumparate cu inima de catre clienti, fara a lua in calcul care sunt si adevaratele probleme ascunse elegant de catre producator.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

Si aici, nu trebuie uitat faptul ca faimoasa Toyota C-HR este, de fapt, un automobil realizat 100% in Turcia.

Inca din primele momente observam faptul ca Toyota a facut un compromis la capitolul materiale de fabricatie, antifonare si in general, calitate de fabricatie.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

Aici vorbim de un C-HR din 2019 cu doar 20.000 de km reali, adica o masina aproape noua, daca tinem cont de faptul ca in 2020 nu prea a mers mult din cauza pandemiei SARS COV2.

Si spunem ca masina de fata are o calitate slaba de fabricatie, pentru ca materialele din care au realizat plansa de bord, fetele de usi sau chiar si scaunele, sunt fara discutii la nivelul unei masini Dacia.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

Fanii ne vor critica aici, insa cand te uiti la ce plastic dur gasim la interior, chiar nu avem cum sa nu comparam masina asta cu o Dacia, si aici nu trebuie uitat faptul ca C-HR a avut un pret real de achizitie de peste 25.000 euro TVA inclus.

Noi am fost neplacut surprinsi si de faptul ca display-ul sistemului multimedia se misca chiar si la cele mai simple atingeri, acesta fiind oricum complet depasit pentru ca nu are decat o culoare si nici macar sistem de navigatie.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

De fapt, la Toyota nu te poti conecta nici macar cu un telefon mobil pentru Waze sau Google Maps.

TEHNOLOGIE MULT LAUDATA CARE ESTE COMPLET DEPASITA IN 2021

Sub capota, Toyota se lauda cu sistemul HYBRID gasit pe Prius, insa putini stiu ca acest sistem are peste 15 ani din momentul aparitiei sale pe piata si acum se dovedeste complet depasit.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

Spunem asta pentru ca motorizarea pe benzina este un penibil 1.8 cu 4 cilindri aspirat, care ofera doar 95 de CP si 142 Nm la 4.000 rpm. Pe langa acest motor, masina mai are inca un motor electric care duce puterea maxima totala la 122 CP .

La prima vedere, cei 122 CP pot parea suficienti pentru un crossover modern, insa, din nou, nu trebuie uitat faptul ca C-HR are o greutate la gol de peste 1.5 tone, iar cutia de viteze eCVT este “mizerabila” din toate punctele de vedere.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

In oras, transmisia functioneaza fara probleme, adica are un feeling de lift, insa problemele apar cand iesi in afara orasului, unde reprizele cutiei fac aproape imposibila o depasire in siguranta pe un drum precum Valea Oltului.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Pentru 25.000 euro cat costa un C-HR configurat mediu, poti oricand sa te uiti si spre alte masini hibrid la vanzare in Romania, si aici amintim o KIA Niro Hybrid care este mult mai mare si mult mai buna calitativ, un Hyundai Ioniq Hybrid sau chiar si la un Renault Captur E-TECH Plug-in 160 CP.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

Si pentru fanii Toyota, nu trebuie uitat ca un Clio E-TECH dezvolta cumulat o putere maxima de 140 CP, si aici nu vorbim de un SUV sau crossover.

Si da, motorizarea Renault/Nissan de 1.6 litri are 91 de CP, insa are doar 1.6 litri, iar cea de la KIA si Hyundai, tot de 1.6 litri GDI ofera o putere pe benzina de 105 CP.

C-HR 1.8 Hybrid este greu si ramane la faimoasa putere de 122 CP, putere penalizata in plus si de catre cutia eCVT.

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

PRO

Imagine de marca

Design exterior

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

CONTRA

Motor pe benzina 1.8 de 95 CP

Cutie CVT problematica ( rafinament/reprize)

Depasiri greu de realizat pe soselele cu o banda pe sens din Romania

Calitate slaba de fabricatie/Materile din plastic low-cost

Pret real de achizitie mare ( masina nu are succes fara Rabla!)

Dotari chiar mai slabe si decat la Renault

Valoare mica de revanzare ( vezi piata din Europa de Vest!)

Garantie reala de 3 ani sau 100.000 km

test drive Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, drive test, consum mare Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, probleme Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, autolatest, review Toyota CH-R 1.8 Hybrid eCVT, calitate de fabricatie, made in turkey

 

Articole Interesante

Alte Stiri

7 COMMENTS

  1. Sunt deacord ca nu are antifon și plastic mult dar în rest nu comparam cu nimic!toyoya prius 3 același motor puturos cum spui la london taxy 1milion de km fără intervenții la cutie și motor! Restu sunt detalii nu are rost sa îmi bat capu! Am și chr și prius de 3 ani sunt super mulțumit în oraș vara cu clima pornita nu sare de 5%

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente