Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce noul Genesis GV70 2.2 AWD este superior germanilor Audi Q5 40 TDI quattro, BMW X3 xDrive20d sau VW Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion?

Romanii nu stiu ca cei de la Kia si Hyundai au inceput sa vanda in Europa marca lor de lux Genesis, marca care are masini SUV dotate cu motoare diesel de generatie noua care sunt superioare concuretei germane mult laudate.

test comparativ, Genesis GV70 2.2 AWD vs Audi Q5 40 TDI quattro vs BMW X3 xDrive20d vs VW Tiugan Allspace 2.0 TDI 4Motion, autolatest, drive

Exemplul cel mai bun este cel al noului SUV premium de clasa compacta Genesis GV70 care in versiunea 2.2 AWD ofera un motor diesel SmartStream de ultima generatie care nu are nevoie de un sistem MildHybrid pentru a atinge normele de poluare Euro6 TempD din Europa.

Sub capota lui Genesis GV70 se ascunde un clasic 2.2 CRDI care ofera o putere maxima de 210 CP si 440 Nm, motor cuplat exclusiv la o cutie automata clasica AT8 cu convertizor de cuplu.

test comparativ, Genesis GV70 2.2 AWD vs Audi Q5 40 TDI quattro vs BMW X3 xDrive20d vs VW Tiugan Allspace 2.0 TDI 4Motion, autolatest, drive

Aici doar BMW cu al sau BMW X3 xDrive20d se mai poate luada cu o cutie clasica ZF8, insa BMW sufera la capitolul motorizarea pentru ca are sub capota vechiul B47 diesel cunoscut ca avand probeme cu celebra distributie pe lant.

BMW reuseste sa afiseze o putere maxima de 190 CP si 400 de Nm, insa pentru cateva secunde are extra 11 CP pentru ca motorul este dotat cu un sistem MHEV cu acumulator de putere mica montat in portbagaj.

Trecand la perdantii testului vorbim de un Audi Q5 40 TDI Type80 A quattro dotat cu motorizarea 2.0 TDI EA189 care din pacate nu se ridica la nivelul celui de la BMW sau Genesis.

Pur si simplu VAG nu a reusit sa faca acest motor mai puternic in actuala configuratie Euro6 TempD, marca premium Audi putand sa afiseze doar 204 CP cu MHEV si 400 de Nm, insa marea problema a lui Audi Q5 40 TDI ramane cutia S-Tronic cu dublu ambreiaj care ofera o fiabilitate atat de mica incat germanii au inceput sa vanda aceste masini imediat dupa ce acestea ies din garantie.

test comparativ, Genesis GV70 2.2 AWD vs Audi Q5 40 TDI quattro vs BMW X3 xDrive20d vs VW Tiugan Allspace 2.0 TDI 4Motion, autolatest, drive

S-Tronic este o cutie DSG longitudinala care grave probleme tehnice care duc la reparatii de cel putin 4.000 euro fara ca masina sa depaseasca in general 150.000 de km de utilizare!

audi 0B5 DL501 Direct Shift Gearbox (DSG) stronic ,probleme cutie s tronic, cum se schimba filtrul ulei s tronic audi, pret reparatie 0B5 DL501 Direct Shift Gearbox (DSG), probleme discuri 0B5 DL501 Direct Shift Gearbox (DSG)

Ultimul din acest test drive comparativ este modelul VW Tiugan Allspace 2.0 TDI 4Motion care are sub capota aceelasi motor TDI intalnit si la Audi, insa VW echipeaza masina cu o transmisie DSG7 clasica mult mai fiabila in timp fata de una S-Tronic.

Si ca sa-ti dai seama ca vorbim de o cutie DSG trebuie sa cunosti faptul ca DSG se monteaza doar pe motoarele transversale, in timp ce S-Tronic doar pe motoarele amplasate longitudinal!

test comparativ, Genesis GV70 2.2 AWD vs Audi Q5 40 TDI quattro vs BMW X3 xDrive20d vs VW Tiugan Allspace 2.0 TDI 4Motion, autolatest, drive

DE CE CASTIGA GENESIS?

In primul rand masina celor de la Genesis este fabrica in Coreea de Sud, adica are cea mai buna calitate a asamblarii in timp, iar Genesis este un brand premium care nu poate sa fie comparat cu Kia sau Hyundai.

Pretul de pornire al lui Genesis GV70 2.2 AWD de 210 CP este de 45.000 euro, in timp ce VW cere pentru un banal Tiguan suma de 48.000 euro. Audi costa 51.700 euro, iar BMW are un pret de pornire fara dotari de 54.000 euro!

test comparativ, Genesis GV70 2.2 AWD vs Audi Q5 40 TDI quattro vs BMW X3 xDrive20d vs VW Tiugan Allspace 2.0 TDI 4Motion, autolatest, drive

GV70 are cele mai multe dotari oferite standard, are cel mai bun motor diesel dintre cei patru, nu are probleme cu distributia, nu are MHEV care sa fie problematic in timp si ofera o cutie 8AT garantata 8 ani in limita a 200.000 de km!

Restul este marketin german care din pacate nu prea mai tine in anul 2022 cand o masina din Coreea ajunge in Europa in aproximativ 8 luni, in timp ce un client de masina Made in Germany astepta chiar si 2 ani!

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente