Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Whattruck-De ce un pick-up este mai bun decat un SUV? Costurile reale de mentenanta sunt mult mai mici

Este cunoscut faptul ca America este o mare consumatoare de masini pick-up, iar modelele berline clasice nu prea mai au succes nici macar pentru cei care locuiesc in marile orase.

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

DE CE AMERICANII PRFERA MASINILE PICK UP?

Aici trebuie spus ca daca mergi cu masina in SUA infrastructura rutiera este supradimensionata fata de cea din Europa unde UE te vrea la volanului unui Polo sau Sandero cu 3 cilindri turbo de 999 cmc.

In SUA latimea benzilor si locurile de parcare de mari dimensiuni gratuite fac ca soferii sa refuze masinile mici care sunt nesigure in caz de accidente si care ofera un spatiu interior mult prea mic.

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

In realitate acum poti sa-ti cumperi un Ford F150 NOU cu suma de 38.000 dolari americani, echivalent a 36.000 euro in Europa suma cu care poti sa-ti cumper un Golf cu dotari sau un banal SUV intr-o echipare medie.

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

MOTOARE MARI AU O FIABILITATE DE TOP!

MOTOARE MICI IN EUROPA SUNT MAREA PROBLEMA!

Americanul nu vrea sa auda de faptu ca masina sa are nevoie de o schimbare a distributiei pe curea, motiv pentru care in SUA masinile au distributii pe LANT supradimensionat care nu necesita inlocuire nici macar in 400.000 de km.

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

Motoarele americanilor au capacitati mari de peste 5.000 cmc fara turbo pentru ca doar un motor clasic pe benzina aspirat poate merge fara probleme chiar si 1 milion de km fara sa necesite reparatii.

In prezent Ford ofera pe F150 un motor Hybrid de 3.5 litri si 430 CP.

Daca vrei sa tractezi o platforma de 8 tone poti sa-ti cumperi un RAM diesel de peste 6.000 cmc care are un cuplu de 1200 Nm si cutie automata Aisin AT6 sau ZF8 care este garantata a tine in conditii de santier cel putin 500.000 de km!

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

COSTURI MICI DE INTRETINERE

In Europa poti sa-ti cumperi un Isuzu D-Max 1.9 Diesel sau un Mitsubishi L200 2.4 Diesel care vor avea capacitatea de a merge fara a schimba ceva la trenul de rulare 300.000 de km chiar daca masina este utilizata pe santier.

Aceste caracteristici permit acestor masini pick-up sa afiseze cele mai mici costuri de mentenanta in comparatie cu un SUV modern. Rezistenta unui tren de rulare cu punte spate rigida cu arcuri lamelare este de cel putin 10X mai mare decat cea a unei punti spate multi-link de SUV.

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

Pana si transmisiile automate de la Isuzu sau Mitsubishi au o perioada de viata de sute de mii de km fata de cea a unei transmisii automate de SUV.

Si cand tragi linie vei vedea ca un posesor de masina pick-up schimba anvelopele doar la 100.000 de km pentru ca el merge cu unele Cargo extrem de rezistente, nu “baga nici un ban” in suspensie, iar costurile ci revizia pentru motor si transmisie sunt de fapt chiar mai mici decat cele ale unui SUV.

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

Singurele inconveniente sunt masivitarea lor in traficul din Europa si lipsa performantelor pe sosea vs ceea ce ofera un SUV modern.

Si in final nu trebuie uitat faptul ca in oras mergi mult mai linistit la volanul unui pick-up in comparatie cu o masina mica!

pick up vs suv, whattruck probleme suv, cost mentenanta suv, pickup costuri anvelope, autolatest

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente