Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Viitorul tanc american Abrams X va avea o motorizare diesel hybrid care reduce consumul cu 50%

Era electrificarii a ajuns si in armatele moderne ale Occidentului, insa electrificarea nu este una 100% pentru ca atunci inamicii vor putea repera repede tancurile asistate in zona de lupta.

abrams Honeywell AGT1500 engine, fuel consuption Honeywell AGT1500, abrams x diesel hybrid engine, e mode abrams x, autolatest, GDL Abrams X

Noul tanc american AbramsX urmeaza sa fie construit tot de catre specialistul General Dynamics Land Systems care a dezvoltat aceasta platforma in anii 80, insa acum deja vorbim de un tanc revolutionar.

In primul rand americanii renunta la turbina pe gaz Honeywell AGT1500 a actualului tanc M1, in locul sau urmand sa apara un motor diesel V12 de capacitate mica care va avea si un ajutor din partea unui motor electric puternic.

abrams Honeywell AGT1500 engine, fuel consuption Honeywell AGT1500, abrams x diesel hybrid engine, e mode abrams x, autolatest, GDL Abrams X

In mod normal tancurile moderne folosesc un sistem APU, adica un motor auxiliar care functioneaza eficient in modul cautare sau stationare, iar cand este nevoie se porneste turbina consumatoare de gaz/benzina sau motorina.

abrams Honeywell AGT1500 engine, fuel consuption Honeywell AGT1500, abrams x diesel hybrid engine, e mode abrams x, autolatest, GDL Abrams X

De fapt, General Dynamics Land Systems face din Abrams X primul tanc hybrid care functioneaza ca un Prius, adica urmeaza sa fie extrem de eficient insa la fel de puternic.

Nu se cunosc detalii, insa acest Abrams X are mari sanse sa intre si in dotarea Armatei Romane dupa primul lot cu turbina clasica.

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente