Dacia are de mai bine de un an in gama motorizarea pe benzina 1.0 TCE de 100 CP testata de noi AICI pe modelul precedent Dacia Logan cu gaz de fabrica.
Toate bune si frumoase, insa cand vorbim de un Logan 1.0 TCe 100 CP cu ” gpl de fabrica” vobim din pacate de o instalatie Landi care nu are prestante foarte bune la capitolul performante si costuri de menteananta.
Pe scurt o revizie de ulei+GPL costa undeva in jur de 1.550 lei in reteaua Dacia, motiv pentru care clientii de Logan si Sandero cu GPL nu mai merg la revizii.
In plus fata de acestea vedem cum o instalatie Landi are costuri reale de mentenanta foarte mari in comparatie cu una Tomasetto, respectiv rampa de injectoare Landi costa in medie peste 1.600 lei iar un ECU te duce automat la peste 2.000 de lei.
DE CE TOMASETTO ESTE CEA MAI BUNA INSTALATIE GPL DIN ROMANIA?
Pentru ca vine standard cu o butelie toroidala de 60 litri in loc de cea de 40 litri a masinii de fabrica si are costuri reale mult mai mici.
Un exemplu este revizia de GPL care in reteaua MonteazaGPL costa doar 100 de lei la 15.000 de km sau 6 luni (care ajunge prima), respectiv un cost fix de 200 de lei pe an daca nu depasesti 30.000 de km.
Pe langa asta o instalatie Tomasetto STAG 4QBOX vine echipata cu injectoare AC W02 cu racire pe aer care sunt mult mai performante decat rampa Landi echipare din fabrica.
Mai mult, aceasta rampa de injectoare cand se strica permite inlocuirea fiecarui injector in parte ( care are un cost de 200 de lei) in timp ce la GPL-ul de fabrica se inlocuieste cu 1.600 lei intreaa rampa comuna.
Pretul unei instalatii de GPL Tomasetto STAG 4QBOX pentru noile modele Dacia Logan 1.0 TCe de 90 CP si Dacia Sandero 1.0 TCe 90 CP porneste de la suma de *SUNA AICI 0721.910970 * lei TVA si montaj inclus cu 3 ani garantie fara limita de km.
CAT MERGI CU O INSTAlATIE TOMASETTO PE DACIA?
Asa cum spuneam mai sus butelia “de fabrica” este extrem de mica (doar 40 de litri), in timp ce butelia Tomasetto are o capacitate de 60 litri fara a afecta volumul portbagajului.
Autnomia pe benzina ( rezervor 50 de litri de benzina) este de 780 km iar cu cei 60 de litri pe GPL aceasta creste cu inca 700 de km, in total masina putand merge cu un consum mediu normal atat pe benzina cat si cu GPL o distanta de 1480 km.
Si daca ne uitam la costuri cei 1.500 de km sunt realizati cu ( 275 lei benzina+150 gpl-ul= 425 lei!). Daca faci intreaga distanta pe GPL platesti doar 300 de lei, suma imposibil de atins cu nici un diesel sau model hibrid din istorie.
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
3 ani garantie fara limita de km!
Tel:+ 0721.910.970
De Luni-Vineri interval 10-19.00