Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Mazda CX-30 primeste o motorizare pe benzina e-Skyactiv X imbunatatita

Mazda CX-30 este un best seller european pentru constructorul japonez, iar in acest inceput de an vedem cum masina primeste o noua versiune a motorizarii de doi litri pe benzina.

Este vorba de gama e-Skyactiv X care are acum o putere maxima usor marita pentru a ajunge la un nivel de 186 CP la 6.000 rpm, insa si un moment motor de 240 Nm oferiti incepand cu o turatie de 4.000 rpm.

Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, test Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, pret Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, consum, pret romania, review

Motorizarea e-Skyactiv X are standard un raport de compresie extrem de mic pentru un motor pe benzina, insa si un compresor mecanic legat pe curea de axul motor care permite masinii performantele scontate.

Un alt detaliu extrem de important de aratat este cutia Skyactiv-Drive cu 6 trepte care este produsa de Mazda si are un convertizor de cuplu traditional.

DESPRE SKYACTIV X:

e-Skyactiv X este primul motor comercial pe benzină cu un sistem de aprindere inovator. Motorul de 2 litri și 4 cilindri, introduce tehnologia unică Mazda de aprindere prin compresie controlată cu scânteie (SPCCI), fiind primul motor de serie de acest tip din lume.

Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, test Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, pret Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, consum, pret romania, review

Această tehnologie produce mai multă putere, dar generează mai puține emisii, și utilizează mai puțin combustibil decât un motor pe benzină, pentru a livra performanțe superioare fără compromisuri.

e-Skyactiv X utilizează o tehnologie Mazda unică denumită Aprindere prin compresie controlată prin scânteie (SPCCI).

SPCCI

Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, test Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, pret Mazda CX-30  e-Skyactiv X 2021, consum, pret romania, review

SPCCI combină eficiența consumului de combustibil al unui motor diesel cu puterea și comportamentul unui motor pe benzină.

Motorul comută lin între aprinderea convențională cu scânteie și un mod de aprindere prin compresie unde un amestec de combustibil-aer sărac este comprimat în așa fel încât să ardă și mai eficient.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente