Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

In Romania sensurile giratorii sunt o mare problema pentru ca au diametrul prea mic! Soferii intra in ele fara probleme cu 100 de km/h

Se pare ca incompetenta celor de la DRDP Iasi ajunge la un nou nivel pentru ca in urma cu catvea ore a fost un accident in noul sens giratoriu de la Letca.

Toate bune si frumoase, insa nici un specialist in infrastructura rutiera nu mentioneaza faptul ca DRDP Iasi si alte directii din CNAIR construisc noi sensuri giratorii low-cost, adica au diamterul mic pentru ca acestia sa nu consume asfalt si ciment.

accident letca giratoriu, sens giratoriul diametru prea mic, probleme romani sensuri giratorii, acccidente rotonde, autolatest, probleme cnair

Rezultatul se vede cel mai bine in imaginile de mai jos unde Sprinter-urul vinovat intra in acest sens giratoriu cu peste 100 de km/h pentru ca sensul este CONCEPUT PROST de catre CNAIR.

In toate tarile civilizate sensurile giratorii sunt concepute in asa fel incat toti soferii sa fie obligati sa reduca viteza pana la maxim 30 de km/h pentru ca daca intra mai tare lovesc direct terasamentul sau chiar se urca pe sensul propriu-zis.

giratoriul sag accident, mazda giratoriul sag accident, tir giratoriul sag accident, probeme giratoriul sag accident, cniar giratoriul sag accident

CNIAR mai are in zona Bragadiru un celebru sens giratoriu de 2 m care este o gluma buna din toate punctele de vedere, Politia Rutiera fiind de nevazut cand se intampla accidente grave pentru ca soferii intra in aceste sensuri cu peste 100 de km/h.

Mai jos vezi cum trebuie realizat un sens giratoriul conform normelor, sarakia de soferi devenind avion pentru ca nu a redus viteza:

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Articolul nu ridica problema de baza: de ce e nevoie de sensuri giratorii la intersectii intre drumuri principale si toate secundarele din comune.
    Nu e deloc in regula sa fortezi soferii de pe un drum national sa mearga cu 30 la ora si sa dea prioritate taranoilor care ies de pe drumul secundar sau care fac stanga din sens opus.
    Solutia corecta e parapet de beton pe axul drumului national si obligatoriu drepta de pe secundare. In centrul comunei un sens giratoriu mare ca sa se poata intoarce si gata.
    Dar e greu de facut asta cand pe strazile alea secundare stau toate pilele primarului.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente