Elon Musk a fost asazi in vizita la GigaBerlin sa vada in ce stare sunt lucrarile la cea mai noua fabrica de masini electrice din lume.
Acesta este complet nemultumit de statul german care este complet depasit de o birocratie excesiva care intarzie pe fata deschiderea uzinei cu cel putin 6 luni.
Putini stiu ca in acest delay de 6 sau 12 luni permite nomenclaturii de casa VW, BMW sau Mercedes care conteaza foarte mult in politica nationala si locala in toate landurile germane.
Acum vedem cum influentele politice ale marilor producatori auto germani ne arata cum poate sa puna bete in roate celor de la Tesla pentru a permite constructorilor nationali sa-si puna la randul lor la punct uzinele de masini EV in Europa.
Elon Musk dorea ca in primul an sa produca in GigaBerlin peste 500.000 de masini Model Y insa si Model 3, doua dintre cele mai bune masini EV din lume in acest moment.
Fanii Tesla primesc in continuare masini 3 si Y din uzinele din SUA sau China de unde si calitatea diferita de fabricatie a lor.