Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, a încheiat anul fiscal 2020 cu vânzări consolidate în valoare de aproape 2,2 miliarde de lei (448 de milioane de euro) în România, înregistrând astfel o creștere de aproximativ trei procente în comparație cu anul precedent.
Vânzările totale nete, de 6,8 miliarde de lei (1,4 miliarde de euro), inclusiv vânzările companiilor neconsolidate și livrările interne către companii afiliate, au rămas la un nivel
similar cu cel al anului anterior.
„În 2020, Grupul Bosch în România a obținut rezultate financiare notabile, în ciuda efectelor pandemiei de coronavirus și a scăderii producției în domeniul auto”, a declarat Mihai Boldijar, director general al Robert Bosch S.R.L. și reprezentantul Grupului Bosch în România.
„De fapt, am avut rezultate mai bune decât ne așteptam inițial, datorită efortului remarcabil depus de întreaga noastră organizație, angajamentului extraordinar și rezilienței angajaților noștri, dar și datorită colaborării strânse cu partenerii noștri”, a continuat Boldijar.
Cu un prim trimestru foarte bun, Bosch în România a început cu succes anul 2021. „În pofida mediului de piață provocator, prognoza noastră pentru anul fiscal curent în
România rămâne pozitivă”, a adăugat Boldijar.
Compania implementează o gamă largă de măsuri pentru a se asigura că angajații sunt protejați împotriva infecției cu coronavirus și pentru a-și asigura continuitatea operațiunilor sale. Numărul angajaților Bosch din România a ajuns la aproximativ 8.160, la 31 decembrie 2020.