Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault se asteapta ca Europa sa devina o noua Cuba si modifica uzinele din Franta pentru restaurarea RMFD a masinilor vechi diesel si pe benzina

Renault a lansat un amplu program de modificare al uzinei Flins unde pana cum se producea gama Reanault ZOE, respectiv in ultimele 6 luni in aceasta uzina au intrat cateva mii de masini cu motoare termice.

masini sh europa, havana efect europe, efectul havana romania auto, parc auto 2035, europenii vor masini diesel, probleme masini ev europa

Renault si-a data seama ca incepand cu anul 2025 nu va mai putea vinde masini cu motoare termice pentru ca nu are bani sa faca motoare conforme cu normele Euro7, iar emisiile WLTP pentru masinile PHEV urmeaza sa fie si mai stringente dupa ce CE a inceput sa testeze consumul de benzina si cand acumulatorul este redus.

Rezultatul este ca industria auto din Europa sa nu mai poata produce masini noi pe benzina si diesel dupa intrarea in vigoare a normelor Euro7.

Piata auto de masini second hand, colaps piata sh, dealeri auto sh, preturi mari masini la mana a doua, samsari masini sh, autolatest

RENAULT Re-Factory 2022

Putini romani stiu ca francezii au inceput de mai bine de 6 luni sa schimbe complet marile uzine de masini pentru ca in Europa in urmatorii ani va arata precum Cuba, adica europeanul de rand urmeaza sa-si pastreze masina sa veche diesel sau pe benzina pentru ca europeanu de rand nu vrea sa treaca la masina electrica.

RENAULT Re-Factory, romania cuba de europa, parc auto vechi romania, romanii nu vor masini electrice, probleme masini rmfd romania,autolatest

Chiar daca vom vedea 3 sau 5 euro pe litru, motorina urmeaza sa ramana singurul combustibil capabil a duce o masina peste 900 de km cu o alimentare in regim de autostrada.

Si tinand cont de aceast fenomen Cuba, Renault a lansat proiectul Re-Factory care urmeaza sa ofere europeanului de rand capacitatea ca masina sa veche sa primeasca o modernizare pentru a mai putea merge chiar si 10 ani sau 200.000 de km.

RENAULT Re-Factory, romania cuba de europa, parc auto vechi romania, romanii nu vor masini electrice, probleme masini rmfd romania,autolatest

Vom vedea o integrare completa a pieselor aflate acum pe stoc in Europa, adica Renault Re-Factory va avea posibilitatea sa faca un REMANUFACTURING cu piese OE pentru un diesel 1.5 dCI sau 1.6 dCI, motoare care vor avea o cota zero, adica vor merge CA NOI.

Renault Re-Factory spera ca europenii vor aduce in aceste uzine Re-Factory masini precum Megane IV, Espace IV, Talisman sau Scenic cu peste 400.000 de km la bord, moment in care uzina Renault va monta un motor remanufactured (RMFD) cu ZERO KM ( turbo nou segmenti noi, ax motor nou, supape schimbate, planeitati, garnituri noi GARANTIE OE), va schimba evacuarea si va monta o cutie RMFD etc.

RENAULT Re-Factory, romania cuba de europa, parc auto vechi romania, romanii nu vor masini electrice, probleme masini rmfd romania,autolatest

Adica, masina va avea peste 400.000 de km la bord, insa benefeciaza de toate elementele de uzura mecanice si de interior schimbate cu unele noi pentru a permite masinii sa mai ruleze inca un deceniu in plina era a electrificarii.

Costul urmeaza sa fie destul de mare, insa masina iese din uzina Renault cu garantie si este in siguranta sa mai cicule sute de mii de km fara probleme.

RENAULT Re-Factory, romania cuba de europa, parc auto vechi romania, romanii nu vor masini electrice, probleme masini rmfd romania,autolatest

Conceptul Re-Factory prezinta si cateva imagini cu refacerea acumulatorulu unui ZOE I, insa adevarata afacere a francezilor urmeaza sa fie cea a masinilor cu motoare termice diesel si pe benzina deja inmatriculate!

CUM SE PREZINTA ROMANIA?

In Romania cine intelege conceptul Re-Factory de la Renault va avea de castigat pentru ca achizitia unei masini electrice este o mare povara indiferent de ce zic fanii lor, Romania fiind tara cu cele mai putine statii de incarcare si cele mai mici vanzari de masini EV din intreaga Europa.

RENAULT Re-Factory, romania cuba de europa, parc auto vechi romania, romanii nu vor masini electrice, probleme masini rmfd romania,autolatest

Asa ca, vom vedea din ce in ce mai multe ateliere mecanice care vor permite unui posesor de masina fabricata in 2010 sau 2020 sa primeasca un motor+cutie RMFD care sa treaca toate testele Euro 5 sau Euro 6, adica masina respectiva sa poata merge in siguranta pe sosele chiar si dupa anul 2035.

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

Cele mai mici salarii din UE si lipsa unei infrastructuri rutiere civilizate, au mari sanse sa faca din Romania o noua Cuba in Europa, adica vom vedea pe sosele masini din ce in ce mai vechi pentru ca romanul de rand nu-si va mai permite sa-si cumpere un model nou!

RENAULT Re-Factory, romania cuba de europa, parc auto vechi romania, romanii nu vor masini electrice, probleme masini rmfd romania,autolatest

Si fortarea electrificarii in Romania este un miraj al industriei care va avea de suferit pe aceste meleaguri iubitoare de masini clasice, ieftine si facil de reparat!

 

fiabilitate dacia logan, probleme tehnice logan II si III, probleme motor dacia 1.2 TCe, probleme motor 1.0 TCe, senzor gpl dacia 1.0 eco g, fiabilitate motor dacia 1.6 mpi, 1 milion de km logan gpl, autolatest, consum mare, review logan 2005

CE REPREZINTA O PIESA RMFD? EXEMPLU BMW

The underlying idea behind a remanufactured part is recycling: up to 60% of parts can be reutilised at the end of their specified lifetime.

Yet every exchangeable part is subject to exactly the same quality specifications as an Original BMW Part and it even carries the same 24-month warranty. Ninety-five per cent of all parts that cannot be directly refurbished are recycled.

And these figures make sense: not only for the environment but for your pocket as well – BMW Remanufactured Parts cost up to 50% less than the new component.

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. De ce vor europenii sa se impuste singuri in picior? Ce cred ei că realizeaza cu această electrificare fortata a Europei? Absolut nimic ! Clima globala se va deteriora din ce în ce mai rau , indiferent ce vor face europenii, oamenii vor continua sa-si conduca masinile lor pe benzină si motorina multi ani de acum încolo, industria auto europeana se va duce la vale impreuna cu toti oamenii care depind de ea, China va prospera…

  2. Uniunea Europeană a ajuns să adopte doar măsuri restrictive pentru cetățenii săi – nu doar în domeniul auto Dau impresia că uniunea este creeată să poarte interesele unui grup extrem de redus, iar noi, toți ceilalți, să devenim niște sclavi moderni. Sper că până în 2030 uniunea europeană să se fi destrămat deja.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente