Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Hyundai Elantra 1.6 MPI de 123 CP se vinde in Romania cu 5.000 euro mai ieftin decat o Skoda Octavia 1.0 TSI de 110 CP

Hyundai Elantra in versiunea de baza Comfort se vinde acum pe piata auto din Romania cu un pret incepand cu 15.498 euro TVA si Rabla 2022 incluse.

De partea cealalta vedem cum cea mai ieftina Skoda Octavia Ambition dotata cu motorul cu 3 cilindri de 999 cmc se vine in Romania cu Rabla si TVA cu un pret incepand cu 20.300 euro.

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Diferenta dintre cele doua masini la nivelul de echipare de baza este de 5.000 euro in defavoarea masinii produse in Cehia.

Acesta este si motivul pentru care Skoda pierde constant cota de piata in intreaga Europa, masinile sale fiind extrem de scumpe fara ca Skoda sa fie un brand premium cum este BMW, Audi sau Mercedes Benz.

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

De fapt, daca luam in calcul o Octavia cu un motor cu 4 cilindri 1.5 TSI vom ajunge la un pret de baza fara nici o dotare optionala incepand cu 23.000 euro, pret care este cu peste 7.800 de euro mai mare decat cel al unui Hyundai Elanta cu motorizarea tot cu 4 cilindri tot pe benzina si cutie manuala!

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Hyundai Romania vine versiunea de top a lui Elanta Exclusive Navi si cutie automata fara optionale cu un pret de 22.000 euro, in timp ce Octavia cu aceelasi nivel de echipare poate sa atinga si un pret de aproape 40.000 euro!

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Cea mai ieftina Elanta noua cu transmisie automata are un pret in Romania de 17.280 euro Rabla si TVA incluse, insa cea mai ieftina Octavia 1.0 TSI cu transmisie DSG are un pret incepand cu 23.000 euro TVA si Rabla incluse.

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Si aici nu trebuie sa uitam ca Elanta este o masina produsa in Coreea de Sud, adica care are taxe vamale si transport, in timp ce Octavia este produsa in UE in Cehia, adica nu are taxe vamale si un transport costisitor.

Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, test comparativ, ce alegem, autolatest, rabla 2022, teste auto, elanta de coreea vs octavia de cehia, drive test Hyundai Elanta 1.6 MPI 123 CP vs Skoda Octavia 1.0 TSI 110 CP, consum, pret, 0-100, 4 cilindri vs 3 cilindri

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

23 COMMENTS

  1. La ce preturi are skoda ba se pot compara fără probleme. Pe lângă faptul ca la ultima generație calitatea a scăzut. Culmea. Acum nah românul e pus pe skoda si pe vw ca deeh Germania bre. Dar nu prea mai sunt ce au fost.

  2. Pai nu se pot compara.Hyundai in ultimul timp a intrecut ca si calitate grupul de masini de spalat Vag cu garantie de doi ani exact ca la un Dvd sau la o Alba Lux. Hyundai ofera 5 ani garantie fara limita de km!

  3. Trex e romanasul neaos fan VW..isi cumpara Skoda si crede ca si-a luat Rolls, doar pt ca i-au pus aia trei leduri colorate si un ecran cu poze frumoase :)) nu conteaza ca are motoras de motocoasa, cutie de viteze varza, izolari fonice sub Logan, defecte gramada etc. Elantra e la orice ora peste Octavia.

  4. Elantra nu are platformă de i30 ci este pe o platformă complet nouă. Despre Octavia nu știu prea multe, dar și acolo cred că s-a făcut o modificare.
    Poate că într-adevăr, Octavia o fi peste Elantra din multe puncte de vedere, cel puțin pe partea de motorizări în România este limitată, dar chiar și așa Octavia este mult prea scumpă pentru ceea ce oferă. Haideți să nu fim ipocriți, cred că oricare dintre noi si-ar dori o Skoda Octavia, dar când vezi prețul…

    • Sincer vorbind intre octavia si elantra prefer elantra. Am mers cu ambele si alantra m.a incantat atat interior cat si ca tinua de drum. E drept ca si octavia la drum e super da ca bani scuzatima ! Plus ca acuma coreenii dau 7 ani garantie ful. Oare de ce ?

  5. Da,exista o diferență de preț dar sa fim mai atenți la articolul,Elantra are un motor aspirat,un 1,6 MPI iar la Octavia discutam de TSI care este o tehnologie noua,care bineînțeles duce la o creștere de preț,totodată 1,5 TSI ,motor in 4 cilindri este cu 150 cp și cutie in 6 trepte.
    Calitatea materialelor la Skoda este net superioara fata de o Elantra oricât am vrea sa negam…
    Mașinile coreene in general sunt mai dotate in standard asta e atuul lor și garanția care sa fiu sinceră nu știu ce include.

    • Tehnologia TSI este o mizerie de care stie toata lumea! Cat despre calitate te contrazic pentru ca am testat ambele masini si Octavia III este clar inferiora unei Elantra! Ultima Octavia cu un interior calitativ a fost Octavia II! Pe scurt….platesti extra cel mai prost motor de pe piata 1.0 TSi sau 1.5 TSI si un interior inferior!

    • Motorizarile tsi au fost create pentru un pret mai mic de productie. Au pus la cei 3 cilindri o turbina care ca si pret de fabricatie este mai ieftina da mai scumpa ca si piesa de schimb si au scazut cheltuielile cu cel de al 4 lea cilindru care necesita materiale speciale , o bucata de arbore cotit, o bucata de axa cu came, o bucata de bloc motor, un piston, o biela, 4 segmenti, o bucata de garnitura de chiuloasa si o bucata de chiuloasa cu tacheti si culbutori si supape in plus fata de motorul cu 3 cilindri. Deci pret mai mare de fabricatie la 4 cilindri fata de 3.

  6. Am avut modelul de octavia 2018.. insa octavia din 2021 imi pare muuuult mai mica…probabil din cauza design.ului….
    Cu 5000 de euro te mai plimbi toata europa intr.un an…

    • Hyundai este mult mai sus la motorizare fată de skoda fiind echipat cu un motor clasic aspirat de 1.6 mpi,110 sai 115 cp fără moarte iar skoda au cele mai proaste motorizari cu f.multe probleme din toate punctele de vedere,motor 1.0 tsi si 1.5 tsi și să nu mai vorbim că dacă doresti sa-ti montezi instalatie gpl pe skoda sari in sus va pret fiind de 3 ori mai scumpa si functionarea fiind de 10% benzina si 90% gpl permanent!!!! Deci vechile si noile hyundai cu motorizarile clasice aspirate depăseste multe marci premium la costuri de intretinere!!!

  7. Sincer vorbind intre octavia si elantra prefer elantra. Am mers cu ambele si alantra m.a incantat atat interior cat si ca tinua de drum. E drept ca si octavia la drum e super da ca bani scuzatima ! Plus ca acuma coreenii dau 7 ani garantie ful. Oare de ce ? Sa nu mai vorbim si de diferenta de motorizare, una e 3 cilindri si alta 4 . Logic ar fi ca 3 cilindri sa fie mai ieftin decat 4 la vanzare pentru ca sigur la productie e mai ieftin.

  8. vorbiti din carti … schimba un ambreiaj la elantra, ciobeste parbrizul, schimba o aripa, o macara la geam etc …
    am un hyundai 2016 si pentru o balama la usa 1700lei, manerul 600, butucul cheii 500, cablu din usa 400 lei, o porcarie de masina pe care vrei sa o vinzi si iei jumate de pret fata de octavia

  9. Hai lasati ma cu garantia lor de 5 ani… numai Hyundai uri am avut. Mereu cu probleme pe garantie, volan piele exfoliat la nici 40000 km.. nu il schimba pe garantie. Schimbator cutie automata exfoliat la fel, nu l schimba. (Santa Fe 2017 nou). Aer conditionat care se opreste in mers pe autostrada… reincarcat instalatie, degeaba. Nu le mai laudati degeaba…
    La i40 din 2013 (nou) schimbat pe garantie ambreiaj de 2 x sub 40.000 km, condus normal. Problema recunoscuta de producator in toata lumea, mai putin in Romania.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente