Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dupa 20 de ani un Porsche Cayenne I Turbo S merge 600 de km cu un plin, iar un electric Taycan Turbo S Sport Turismo 2022 doar 335 km

Sunt foarte multi soferi din Romania care considera ca intreaga industrie auto involueaza pe zi ce trece pentru simplul fapt ca electrificarea parcului auto este in mare parte o utopie a unor minti rupte de realitate.

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

Totul a pornit in 2015 cu Volkswagen care a fost prins cu probelme la motoarele diesel, americanii denuntand acest furt DIESELGATE!

De atunci au trecut 7 ani, iar VW AG se lauda ca renunta la motoarele termice pentru a vinde europenilor motoare electrice, iar cel mai bine putem sa vedem aceasta “involutie” doar cand ne uitam pe fisele tehnice de la Porsche AG, compania etalon a lui VW.

In urma cu 20 de ani in 2022 Porsche producea pentru prima data gama Cayenne bazata tehnic pe VW Touareg, un full size SUV cu motoare pe benzina de generatie noua.

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

Vedeta germanilor avea sa se numeasca Porsche Cayenne Turbo S, si cu un plin de 100 litri de benzina putea sa mearga 600 de km.

Aceste cifre sunt afisate chiar de catre Muzeul Porsche unde un asemenea exemplar troneaza exemplar.

DUPA 20 DE ANI!

Dupa 20 de ani vedem insa cum cea mai buna masina electrica Porsche, Taycan Turbo S Sport Turismo 2022 nu poate merge cu o alimentare decat 365 km atunci cand vremea este placuta.

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

Daca mergi pe autostrada iarna cu acest Taycan Turbo S Sport Turismo trebuie sa te astepti la o autonomie reala de aproximativ 290 km conform EV Database.

De partea cealalta, benzinarul Cayenne Turbo S avea sub capota un masiv V8 de 4.5 litri twinturbo de 521 CP si 720 Nm, aceasta ajungand la 100 de km/h in doar 5.2 secunde si avea o viteza maxima de 270 km/h.

Electrificarea fortata a pietei auto din Europa duce ca noul si puternicul Taycan Turbo S Sport Turismo sa fie dotat cu 761 CP insa cu un acumulator extrem de mic de 83.7 kwh, detalii care se traduc printr-o viteza maxima de 260 km/h si o autonomie reala de aproximativ 360 de km daca nu mergem cu o viteza prea mare!

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

In cele doua decenii din momentul lansarii pe piata a lui Cayenne I vedem cum Porsche vrea sa devina o marca 100% electrica, insa performantele reale ale masinilor sunt intr-o continua scadere! Plus ca un Taycan Turbo S Sport Turismo este promovat drept un model TOURISMO, adica unul care trebuie sa parcurga distante mari care din pacate in realitate sunt imposibil de atins.

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

Ramane ca un fan adevarat Porsche poate oricand sa-si cumpere un Cayenne I Turbo S de aproape 550 CP care are mari sanse sa mearga pe autostrada cu o viteza mult peste media lagala sute de km in plus fata de noul Taycan Turbo S Sport Turismo 2022!

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

De apreciat in 2022 este faptul ca Porsche inca mai ofera in gama un Cayenne Turbo clasic cu un motor V8 pe benzina de 550 CP care ramane fidel clientelei care vrea sa mearga multi km fara sa intre in panica lipsei infrastructurii de incarcare a masinilor electrice.

Porsche Cayenne I Turbo S, pret consum date tehnice, autolatest, probleme Taycan Turbo S Sport Turismo 2022, test drive 2022

s s

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente