Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Prim contact cu noul SUV DS 7 Crossback 1.6 PureTech 225 CV Grand Chic EAT8 2018

Cine poate uita achizitia mult criticata de catre PSA a marcii germane Opel, marca care acum in acest 2018 a reusit sa mearga pe “profit” pentru prima data din momentul lansarii pe piata in anii 90 a modelului de succes Astra G.

Pe langa aceasta achizitie extrem de importanta pentru PSA, francezii au decis ca acum este timpul ca marca lor de lux DS sa primeasca noi modele capabile a concura gama premium germana de la BMW, Mercedes sau Audi.

EVOLUTIA DS

In urma cu multi ani PSA lansa pe piata oarecum timid marca DS cu al sau DS3, o masina de oras gandita a concura direct modele precum Mini sau Audi A1.

Acum a venit timpul ca DS sa primeasca in premiera o masina realmente cu sanse de succes, adica noul DS7 care este de fapt primul SUV al marcii DS.

Masina de fata se numeste DS 7 Crossback 1.6 PureTech 225 CV Grand Chic EAT8 2018 si reprezinta primul raspuns dat de PSA marcilor germane de lux in segmentul SUV premium.

DESIGN


Pentru a avea sanse in fata unui Mercedes din seria GL, Audi Q sau BMW X noul DS7 trebuie sa fie o masina complet atipica, respectiv DS7 trebuie sa ofere o optica complet diferita fata de cea a concurentilor sai directi pentru a castiga din clientela lor care in multe cazuri considera masinile premium germane cu un design deja comun.

Fie ca vorbim de un Q de la Audi sau X de la BMW, toate aceste masini au in mare pare aceeasi linie optica si interioare deja banale. DS7 vine si ofera celor pretentiosi o caroserie extrem de eleganta care este echipata cu cele mai complexe blocuri optice fata gasite la o masina SUV premium.

Marele “soc” dat germanilor este in schimb la interior unde plansa de bord este atat de individualista incat un Audi Q3 de generatie noua pare o masina banala de volum.

Calitatea de fabricatie a noului DS7 duce masina francezilor intr-o clasa de sine statatoare, aceasta fiind chiar mai buna decat cea intalnita pe multe modele premium Audi sau Mercedes Benz.

Conceptul i-Cockpit gasit pe pe anumite modele Peugeot se afla acum pe acest DS7 gandit premium, adica pozitia soferului si sistemele multimedia sunt de ultiima generatie.

MOTORIZARE PE BENZINA THP


Fanii masinilor germane vor spune cu greu ca acest DS7 este o masina care arata foarte bine, insa acestia vor critica marca DS pentru ca francezii de fapt nu au motorizari puternice pentru a cocura modelele premium germane.

Ei bine dragi prieteni realitate este una complt diferita pentru ca acest DS7 are sub capota un motor pe benzina de 1.6 litri din seria THP realizata de Peugeot impreuna cu BMW in urma cu cativa ani.

Acest motor dezvolta o putere maxima de 225 CP si un moment motor de 300 Nm incepand cu 1.900 rpm si care este cuplat la cea mai performanta transmisie automata clasica din lume, celebra Aisin cu 8 trepte care se regaseste si pe multe modele Toyota sau Lexus.

Pentru a intelege de fapt cu un DS7 THP de 225 CP nu este cu nimic mai prejos decat un BMW X1 xDrive25i sau un Mercedes GLC 250 4MATIC, germanii oferind motorizari de doi litri insa acestia au caroserii in medie cu peste 150 de kg mai grele in ordine de mers.

La capitolul reprize DS7 ajunge la 100 de km/h in doar 8.2 secunde in timp ce Mercedes GLC250 atinge aceeasi viteza in 7.3 secunde.

Cand vorbim de viteza maxima masina lui PSA atinge 234 de km/h in timp ce Mercedes nu poate sa atinga decat 220 de km/h! DS7 este la nivelul lui BMW X1 echipat cu motorizarea de doi litri si 231 de CP.


Adica masina celor de la DS nu este una submotorizata cum ar crede unii, iar daca ne gandim ca in toamna DS7 urmeaza sa primeasca si o versiune hybrid de 300 CP atunci lucrurile vor sta usor diferit la captolul performante.


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente